Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

picobella in oudenaardsesteenweg 143 kortrijk

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
niche



Geregistreerd op: 12-6-2008
Berichten: 41

BerichtGeplaatst: 9 aug 2011 11:48:02    Onderwerp: picobella in oudenaardsesteenweg 143 kortrijk

Is er iemand al geweest voor erotische massages daar? Ze maken reclame voor massage gegeven in schortje met hoogtepunt,prijs 90euro.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
jules



Geregistreerd op: 22-6-2008
Berichten: 42

BerichtGeplaatst: 11 aug 2011 13:36:55    Onderwerp: erotische massage i hendrik consciencestraat picobella

Ik ben er tijdje geleden geweest,had ook de naam picobella,ze deden er ook nagels enzo,waarschijnlijk filiaal van die inj oudenaardsesteenweg.
Was oudere dame zeker 55,mollig,kort zwart haar,met bril ,je mocht niet aan haar komen,vond ik erg kostelijk voor wat het was!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
aime



Geregistreerd op: 8-8-2010
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 15 aug 2011 15:41:47    Onderwerp: integratieve massage te picobella kortrijk

ik weet nu dat integratieve massage erotische massage betekent ,had de link niet gelegd als ik er passeerde. Dacht dat het gewone massages waren.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
850csi



Geregistreerd op: 17-8-2011
Berichten: 6

BerichtGeplaatst: 17 aug 2011 08:40:59    Onderwerp: :(

Zijn geld nie waard ze!
oudere dame en heb geen hoogtepunten ervaren jammer van mijn centjes!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls