Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Elke2

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
belsjml



Geregistreerd op: 5-5-2012
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 20 okt 2012 07:30:14    Onderwerp: Elke2

Een tijdje terug deze dame bezocht, http://www.deernes.com/elke2
Ze ziet er uit zo als op de foto, het is een slanke , enigszins tengere vrouw , je ‘krijgt’ wat je ziet. Toch denk ik dat ze toch zo’n 5 a 10 jaar ouder is als opgegeven. Tevens heeft ze de nodige upgrades ondergaan, haar borsten zijn buiten proporties opgepompt en keihard, haar tanden zijn te perfect om natuurlijk over te komen. Maw, als je een voorkeur voor naturel hebt, is dit zeeeeker niet de plaats waar je moet zijn.
Het ontvangst was heel correct en vriendelijk, met een drankje en de medelingen wat kan en niet. In tussen ben je al geroutineerd gekeurd op je hygiëne in de mond (ivm tongzoenen), na de financiële afhandeling, wordt je gevraagd om je zelf op te frissen. De dame in kwestie verfrist zich ook in het bij zijn, vervolgens werd ik naar de sponde gedirigeerd. Wat volgde was een zeer routine matige afhandeling van het programma met het nodige fake gekreun. Pijpen zonder condoom behoort de mogelijkheden (volgens haar profiel), echter deze dame is zo goed en geroutineerd dat ze een condoom om junior plaatst tijdens het pijpen, dat je het niet direct door hebt. Is dus op zich ook een kwaliteit, maar het geeft niet bepaald een ‘wow’ beleving van het pijpen. De daad op zich was best goed te noemen, echter het fake kreunen vond ik storend. Na de schot in de roos wilde ze reeds het bezoek afronden, terwijl ik voor een uur had afgesproken en betaald, terwijl er nog zo’n 25 minuten te gaan waren. Zonder problemen of te morren, werd de resterende tijd op een relaxte manier volbracht.
Het tongzoenen was ook niet echt van harte.
Beste medewandelaars, voor een GFE met een naturelle dame kun je beter ergens anders gaan, natuurlijk moet je bij een DVP geen spontane liefde verwachten, maar hier ik ging naar buiten met het gevoel dat ik professioneel en correct afgewerkt was, dus zeker geen herhalingsgevaar.
Er zijn in het Gentse veel betere plaatsen waar ik wel met een heel content gevoel buiten stapte.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls