Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Belle'ke (51 jaar, 63 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
45%
 45%  [ 9 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
5%
 5%  [ 1 ]
Matig
5%
 5%  [ 1 ]
Zeer Slecht
45%
 45%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 20

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 24 apr 2008 16:50:26    Onderwerp: Belle'ke (51 jaar, 63 kg, Blond)

Belle'ke [51 jaar, 165 cm, 63 kg]

Belle'ke
  - Lief en aangenaam
  - Zacht en teder
  - Hoog knuffelgehalte

Klik hier voor meer informatie over Belle'ke op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Magalie



Geregistreerd op: 10-5-2008
Berichten: 13
Woonplaats: Haacht

BerichtGeplaatst: 10 okt 2008 14:54:17    Onderwerp:

Je bent een pracht van een vrouw!
Eentje die weet waar ze mee bezig is.
Geil met stijl!

kiss kiss

Magalie
_________________
www.deernes.com/magalie
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
delta69



Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 54

BerichtGeplaatst: 8 mei 2009 01:04:53    Onderwerp:

Belle ziet er in het echte leven (nog) stukken beter uit dan op de foto's.
Het huis waarin ze ontvangt is inderdaad discreet gelegen en je kan je wagen kwijt op haar oprit (ook discreet).
Belle is heel vriendelijk.Er is de mogelijkheid om een douche te nemen. De badkamer is kraaknet en je krijgt voldoende schone handdoeken.

Vervolgens de slaapkamer.Deze ruimte is stijlvol ingericht en ook hier valt het op dat alles heel netjes en proper is. Over de klok ligt er een doekje, dus ze is echt geen klokkijkster.
Belle heeft een tongpiercing, en dat zorgt voor een fijn gevoel. Haar "techniek" is een van de betere die ikheb mogen beleven.
Alles wat ze belooft, doet ze en vooral met overgave.
Meerdere keren klaarkomen, diverse standjes.
Wat ook opvalt is dat zij zeer verzorgd is. Dit is de properste privé waar ik ooit ben geweest en een dame die hygiëne echt hoog in het vaandel draagt.

Het enige waar ik spijt van heb is dat ik ze niet eerder heb ontdekt. Dit is werkelijk een dame die het niet (alleen) voor het geld doet. Dit heb ik aan den lijve kunnen ondervinden, maar daar ga ik niet over uitwijden.

Zoals ik reeds echter vaak heb gezegd, zijn ervaringen persoonlijk. Ik heb er een uitstekende, zo niet mijn beste ervaring mee gehad. Voor anderen kan dit misschien tegenslagen.
_________________
de gustibus et de coloribus ... et de mulieribus non est disputandum
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
fijnproever



Geregistreerd op: 21-12-2008
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 6 okt 2009 07:42:17    Onderwerp:

Ben daar eind september geweest en kan alleen bevestigen wat delta69 over Belle verteld. Een van mijn betere ervaringen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
culaske



Geregistreerd op: 25-11-2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 25 nov 2009 19:43:33    Onderwerp:

Alhoewel het bezoek aan een DVP een zuiver professionele aangelegenheid is, bestaat er ook zoiets als een klik tussen 2 mensen. Je weet soms na 30 seconden dat je op de zelfde golflengte zit. Wel als deze klik ontstaat met je DVP dan heb je het natuurlijk helemaal getroffen. Er ontstaat dan een chemistry, die niet verward mag worden met het L woord, en die tot memorabele momenten leidt. Zo'n moment viel me vandaag te beurt.

Belleke ontving me vandaag in een doorzichtig pakje dat niets aan de verbeelding overliet. Haar stiletto's ronden het geheel af, een heel erotische aanblik en ik was binnen de 10 seconden verkocht.


We betraden de speelkamer, ze nam plaats op de massagetafel en onmiddellijk gingen die beentjes uitnodigend open voor een bef hors d'oeuverke. Ondertussen masseerde ze haar borsten. Wat een geil zicht. Met een vinger in elk gaatje vonden onze tongen elkaar voor een lekker vochtige sensuele tongsessie. Ondertussen ontdeed ze me van alle kleerstukken waar ze bij kon. Even later lagen er verschillende hoopjes op de grond richting bed en plaatste ik haar op haar rug met haar hoofdje net buiten het bed en naar beneden hangend. Ik diende me aan voor een echte deepthroat en zag tot mijn grote verbazing mijn lid volledig in haar mondje verdwijnen en voelde dat mijn eikel helemaal in haar keelopening kwam. Ik begon haar zeer voorzichtig te throatfucken en het duurde niet lang voor ze begon de kokhalzen. Dit vond er net over en stopte waarop ze zei 'ik hou meer van een andere houding', ze ging rechtzitten en begon me terug te throaten en wederom verdween hij heeleemaaal in haar mondje en voelde ik haar strottehoofd over mijn eikel wrijven. Dit was waanzinnig geil. Ik befte haar enkele malen klaar en merkte op dat zij haar sterretje aanbood voor een likbeurtje.

Ik wil je neuken zei ze, mag dat ook in je nauwste gaatje vroeg ik en gelijk werd ik enkele centimeter naar achter naar binnen geleid. De spontaniteit en de sfeer waarin dit alles gebeurt is gewoon fantastisch, het is precies je GFE. Ik was dus anaal ontgroend. Haar nog anaal doggy bereden, condoompje eraf en nieuw condoompje eraan voor het andere gaatje. Ze is zo lekker nauw en beheerst spiertjes denk ik want eigenlijk vind ik de vaginale rit veel intensiever en meer gevoel geven. OK geestelijk doet het je natuurlijk wat als je haar anaal neukt en tegelijkertijd haar G-spot of clitoris masseert. We werken verschillende standjes af, tot zweetes toe. Het valt me op dat ik het bij haar veeeeeel langer uithoudt dan mijn gemiddelde en dat wijs ik toe aan haar.

Als kers op de taart vraag ik haar om me oraal af te maken wat ze met plezier doet. Het condoom wordt vervangen door haar warm zuigend mondje. Ik zit op mijn knieën naast haar en kan haar goddelijk lijf aanschouwen, beentjes open, terwijl het onvermijdelijke in de maak is. Ik neem over, zij met haar mondje open, tongpiercing aan mijn eikel en ik zie mijn elixir in haar gretig mondje verdwijnen en enkele druppeltjes op haar kaak worden mee naar binnen geschoven, dan slikt ze alles door.

WOW, Belleke ik ben je slaafje..................

Toen ik gisteren nog op haar site rondspeurde kwam ik de slogan "I know what's on a mans' mind" tegen en realiseer me nu dat zij dit inderdaad perfect weet.


Ook van het gezegde: "a dirty mind is a joy forever" heb ik nu veel plezier Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
culaske



Geregistreerd op: 25-11-2009
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 12 jan 2010 11:16:06    Onderwerp: weerom een zalig uurtje

Na een lange vakantie was het weer tijd om eens te gaan feesten bij ons Belleke.

Ik werd ontvangen in een prachtige sexy outfit waarin haar goddelijke lichaam perfect geaccentueerd werd. Na het drankje de prachtig ingerichte speelkamer ingedoken voor een zalig uurtje sex van hoog niveau.

Deze vrouw weet mij zo te prikkelen met haar sensueel gedrag dat ik binnen de minuut op scherp sta en dit de volledige sessie aanhoudt. Het vrijen verloopt zo spontaan en met wederzijds gevoel dat alle aspecten op een natuurlijke manier aan bod komen zonder dat er commando's nodig zijn.

Wat ik ook als zeer fijn ervaar is dat zij perfect weet dat ze me op elk gewenst ogenblik kan laten klaarkomen maar weet dat ik er graag een uurtje over doe en alle handelingen hierop afstemd. Nadat ik mijn eikel een paar keer haar keeltje had gevoeld, werd een CD'tje omgedaan en besteeg ze me voor een zalige neukbeurt. Eerst langszaam en daarna steeds heviger waarbij ik zo hard op mijn lip moest bijten dat het er bijna door was. Even een 69 rustpauze en haar zachtjes anaal genomen langs achter. CD wisselen en missio voor de eindspurt. Zelfs in missio gaf zij het ritme aan met haar onderlichaam en bekken. Belle je bent een echt neukebeest, zàààààlig.

Ik ben deze keer wel wat te kort geschoten maar ik troost me met de gedachte dat ik zoveel kan gaan trainen als mijn portemonnee toelaat;)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
sus15



Geregistreerd op: 4-2-2013
Berichten: 4
Woonplaats: Lier

BerichtGeplaatst: 4 feb 2013 15:45:24    Onderwerp: Subliem

Ook ik heb al het genoegen gehad om te kunnen genieten van een bezoekje aan Belleke.
Rustig, ontspannen ontvangst door een mooie dame. Je krijgt rustig de tijd om je te verfrissen. Vervolgens op naar haar speciale kamer waar alles aan bod kwam. Alles verliep perfect volgens afspraak. Pijpen kan ze als de beste, zeker weten. Je voelt je daar zo thuis dat een uurtje zo voorbij is.
Dit was één of zelfs de beste die ik tegengekomen ben.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
iamrealandalone



Geregistreerd op: 9-3-2013
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 9 mrt 2013 23:59:11    Onderwerp:

klinkt interessant !!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls