Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

elske (49 jaar, 62 kg, Bruin)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
40%
 40%  [ 4 ]
Heel Goed
20%
 20%  [ 2 ]
Gemiddeld, gewoon goed
40%
 40%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin

BerichtGeplaatst: 31 jan 2009 19:51:53    Onderwerp: elske (49 jaar, 62 kg, Bruin)

elske [49 jaar, 165 cm, 62 kg]

elske
  - geduldig
  - speels
  - geen klokkijker

Klik hier voor meer informatie over elske op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
wpas

BerichtGeplaatst: 22 jun 2009 09:25:06    Onderwerp: Elske (Tielt-Winge)

Vrijdagavond een date gehad met Elske. Afspraak vlot geregeld, zij iets te vroeg (SMS-je gekregen). Ontmoeting op de parking, valse start, ze heeft een vrij ordinaire jeans aan, helemaal niet gekleed naar dit type ontmoeting.
Vriendelijke kennismaking, op de kamer het financiële geregeld, even wat gebabbeld, een eerste tongzoen. Individuele ontkleding, wasje gedaan (hygiëne is top) en beide naakt op bed beland. Ze lijkt me voorin de 40, beetje geleefd gezicht, maar nog lekker strak in het vel. Leuke tietjes en uitgesproken schaamlippen.
Wat verkennen, vlot tongzoenen, lekker pijpen, zeer diep en vol overgave, overgeschakeld naar 69, een lekker lange pijpbeurt, zeer afwisselend, en als ze tenslotte vraagt of ze me mag klaar pijpen tot het einde, ben ik dadelijk akkoord. Heerlijke pijpbeurt met KIDM, niet slikken.
Tweede wasbeurt is aan de orde. tweede ronde met lekker tongzoenen, pijpen, beffen (wat ze zich laat welgevallen), vingeren, een eerste (mislukte) neukbeurt wegens penis te slap. Elske laat zich niet uit het lood slagen en enkele minuten later volgt een lekkere neukbeurt in missionaris met als hoogtepunt een gevuld rubbertje.
Dat ze rookt kom je pas op het einde van de date te weten als ze vraagt of ze een sigaret mag opsteken.
Alles bij elkaar een goede date, geen GFE, maar professioneel dik in orde. Hygiëne is top, pijpen is echt van het betere werk en voor haar leeftijd ziet ze er nog lekker fris uit.
Info vind je op http://www.deernes.com/elske68 (nieuwe foto’s zijn in aantocht).
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
wpas

BerichtGeplaatst: 13 jul 2009 10:42:36    Onderwerp:

Op zoek naar bevestiging van de vorige goede ervaring, gisteren voor de tweede keer een date gehad met Elske. Nu in één van haar thuishotellekes, Les Hortensias. Ik was hier tot nu nog nooit geweest, lange oprit, parking achteraan waar ik Elske (leuk gekleed) ontmoette. Welkomskus en dan naar de kamer (geen personeel te zien, lekker discreet dus).
Onder het nuttigen van een glasje wijn enkele tongzoenen gewisseld en al wat gespeeld. Na het ontkleden douchke genomen en er aan begonnen. Aan wat begonnen, aan meer dan een uur leuke seks; tongzoenen, likken, beffen, 69, vingeren (in beide gaatjes...), lekker diep pijpen zonder condoom.... en een hoogtepunt in haar mondje, zo fel, ......
Terug verfrist onder de douche, en aan een tweede, heerlijke ronde begonnen. Elske houdt ervan om te verwennen en verwend te worden, net als ik trouwens, dus de klik die is er en dat heb ik geweten. Nog wat nagebabbeld (waarbij ik nog verder mocht genieten van haar heerlijke borstjes). Tenslotte afgesloten met weldoende douche.

Positief:
Hygiëne, niet alleen Elske, maar ook de kamer was piccobello
Heerljke seks, TZ en PZC zijn top
Geen klokkijkster, zeer vriendelijk
Twijfel:
Voor sommigen misschien haar leeftijd, maar alles zit nog zeer strak
Negatief:
Moeilijk om iets te vinden.

Herhalingsgevaar:
Hemels groot.
Naar boven
wpas

BerichtGeplaatst: 3 sep 2009 10:01:04    Onderwerp: Elske - Uitstekend

Gisteren nog eens met Elske afgesproken, ondertussen al de vijfde keer. Ik heb niet veel toe te voegen aan mijn vorige posts, het was geweldig. Toffe dame, leuk gekleed, vlotte babbel, heerlijke seks met als toetje PZC met KIDM, een supergeile 69 beurt, lekker vingeren (in beide gaatjes) tot de sapjes vloeien, neuken in verschillende standjes.....euh. ik denk dat ik mijn nieuw vast adresje gevonden heb (om natuurlijk nog verder af te wisselen met nieuwe ontdekkingen).
Naar boven
jo98

BerichtGeplaatst: 25 sep 2009 09:43:20    Onderwerp:

wat mooi dat moet zijn...
Naar boven
jo98

BerichtGeplaatst: 25 sep 2009 09:54:34    Onderwerp:

is een echte "blond" ?
en haar echte leeftijd ? 40 of .... (een beetje veel) meer ?
Naar boven
wpas

BerichtGeplaatst: 29 jan 2010 09:30:24    Onderwerp: Elske (Tielt-Winge - Uitstekend)

Gisteren op mijn ondertussen 'vast' adresje aan mijn tweede klantenkaart begonnen.Warme verwelkoming met een supertongzoen die een vrijpartij inluidde die 3 kwartier aan één stuk zou doorgaan. Als je er van houdt om een vrouwenlichaam te verwennen op allerhande manieren; lekker diep tongzoenen, tepels likken, beffen, vingeren (zowel vaginaal als anaal); als je erop kikt om een vrouw te zien genieten (kronkelend, heerlijk nat klaarkomend) dan ben je bij Elske op het goede adres. Zij weet van een date te genieten en van genot terug te geven; heerlijk lekkker en diep pijpen zonder condoom, ballen likken, 69, tepels spelen, anale stimulatie......De stomende vrijpartij werd afgesloten door Elske door klaar te komen als een fonteintje en door mij door lekker klaar te komen in haar mondje. Na wat bekomen te zijn van de emoties nog een leuk babbeltje bij een glaasje witte wijn. Heerlijke date.
Naar boven
snoeper

BerichtGeplaatst: 13 jun 2012 13:35:15    Onderwerp:

Vriendelijke dame. En pittig beestje in bed. En een heerlijke doorleefde stem.
Naar boven
sus15

BerichtGeplaatst: 1 mrt 2013 17:25:12    Onderwerp: Leuke ervaring

Elske is een lieve dame. Haar gezichtje verraadt wel haar ouderdom maar haar lichaam heeft de tand des tijds zeer goed doorstaan.
Elske is een aanrader, komt mooi de afspraken na, zelfs de kledij was tot in de topjes verzorgd zoals voorzien.
Pijpen kan ze als de beste, zelfs anaal kan ze verdragen.
Leuke, aangename topper.
Naar boven
EricDepr

BerichtGeplaatst: 21 mrt 2013 12:17:41    Onderwerp:

Ik moet zeggen, ik ben eerlijk gezegd niet zo positief als de vorige reacties hierboven.
Ik denk dat ze in het echt zeker midden de 50 is en ziet er volledig op en afgeleefd uit in het echt. Ook de date zelf was niet om naar huis over te schrijven.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: