Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Jennifer (52 jaar, 68 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
0%
 0%  [ 0 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
100%
 100%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 14 jul 2015 23:49:37    Onderwerp: Jennifer (52 jaar, 68 kg, Blond)

Jennifer [52 jaar, 171 cm, 68 kg]

Jennifer
  - Klasse dame
  - Respect
  - Taboeloos

Klik hier voor meer informatie over Jennifer op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
mercedes123456



Geregistreerd op: 28-9-2015
Berichten: 6
Woonplaats: brussel

BerichtGeplaatst: 4 okt 2015 10:38:54    Onderwerp:

deze nederlandse "dame" is een compleet commerciële meid ... de klassieke big smile, maar achter deze façade gaat keiharde business vermomd. wat de beloftes betreft: reken er niet op dat deze gehouden worden. geloof dus ook niet te veel van al de mogelijkheden die ze biedt op deze site. voor mij te mijden als de pest.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
marathon64



Geregistreerd op: 18-6-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 18 jun 2016 14:23:32    Onderwerp: Afspraak met Jennifer

Ik ben deze week bij Jennifer geweest en de date verliep heel soepel en vlot. Ik was een beetje 'sceptisch' vanwege het commentaar van mercedes 123456
Ik weet nu dat hij er maar op los lult want Jennifer is helemaal niet commercieel ingesteld en doet er alles aan om je op je gemak te stellen.
Ik had telefonisch afgesproken in Antwerpen en zij bleek een aangename verschijning en kwam de gemaakte afspraken na.
Op het eind van de date vroeg ik wat die negatieve commentaar betekende en het blijkt dat onze vriend mercedes123456 zijn afspraken zelf niet nakwam. Betalen voor NMC en nadien iemand dwingen (zonder bijbetalen) om NZC te doen kan natuurlijk niet.
Dus bij deze ga gerust langs bij Jennifer, ik ga alvast nog terug.
Ik kan je deze geile hete dame echt aanbevelen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Capt. Pikhard



Geregistreerd op: 12-10-2011
Berichten: 5
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: 1 mrt 2023 18:06:06    Onderwerp: veel opties = veel tarieven (lees: alles is bij te betalen)

Ik kan de beoordeling 'Mercedes' alleen maar bijtreden: veel beloven maar daar komt weinig van in huis. Zowat alles kost je extra.

(Ik denk dan ook dat het 'Marathon' profiel van een bekende van Jennifer (of zijzelf? is) met maar 1 (één!) review.)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls