Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

camille (50 jaar, 48 kg, Rood of Koperkleurig)
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
54%
 54%  [ 6 ]
Heel Goed
18%
 18%  [ 2 ]
Gemiddeld, gewoon goed
27%
 27%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht
zwerver36



Geregistreerd op: 24-2-2010
Berichten: 39

BerichtGeplaatst: 12 mei 2016 17:22:47    Onderwerp: leglover

leglover, je hebt 3 berichten en toevallig allemaal reclame voor dezelfde dame, toeval????
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Leglover



Geregistreerd op: 25-11-2015
Berichten: 4
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 20 mei 2016 11:27:53    Onderwerp: Camille

Ik ben blijven plakken bij Camille omdat ze voor mij de perfecte date is,naturel,spontaan,speels, eerlijk en veel gevoel voor humor.
Ik heb ook niet de behoefte om meisjes af te breken op het internet.
Als ik minder tevreden ben over iemand zal ik het dat meisje persoonlijk zeggen.
De ene klant zal haar ook meer bevallen dan de andere.
Iedere ervaring is persoonlijk !
Ga je voor klasse, dan ga je voor Camille.
Ik heb ook niet de nodige centen of tijd om haar wekelijks te bezoeken.
Camille is een sensueel sexdiertje, en daar zullen het vele met mij eens zijn.
Leglover.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
tisten



Geregistreerd op: 19-8-2016
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19 aug 2016 14:31:53    Onderwerp: Genieten

Gisteren een afspraak gemaakt met deze mooie dame. Toen ze opendeed zag ik meteen het verrassend mooi gebruinde lichaam in de ondeugende lingerie. Na een verkennende babbel, naar de nette mooie ruimte boven opgeschoven... Wat moet ik dan meer zeggen? Genieten van de strelingen en de massage... het kronkelend lichaam toen ik op mijn buik lag. Haar mooi lichaam voor de liefhebbers voor klein maar fijn, kon ik zien in de spiegels....
Daarna de voorzijde.... om dan tot een hoogtepunt te komen door Camille die boven op mij kwam zitten.... zalig gewoon.
Camille is volledig echt en kan heel professioneel masseren.... Gewoon klasse
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bolgat



Geregistreerd op: 18-4-2008
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 20 dec 2016 15:54:19    Onderwerp:

Man man man ik heb mij laten verzorgen door Camille en haar vriendin ik zal het lang herinneren wat kan die pijpen niet normaal dit is één van mijn beste ervaringen !!! Doe zo verder
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
93cko69



Geregistreerd op: 15-3-2017
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 13 aug 2018 17:38:25    Onderwerp: Prostaatmassage en/of strapon

Heeft iemand ervaring met een prostaatmassage en/of strapon bij Camille? Ik zou graag eens een afspraak maken om mijn pik en kontje eens een uurtje te laten verwennen door haar maar weet niet goed of ze daar voor in is.. Hoop op een reactie. Bedankt alvast..
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Thunder



Geregistreerd op: 17-5-2019
Berichten: 1
Woonplaats: Middelkerke

BerichtGeplaatst: 18 mei 2019 23:27:36    Onderwerp:

Al een tijdje breng ik met regelmaat een bezoekje aan deze lieve dame.
Ik ben het niet gewoon om over mijn wandeltochten te praten... laat staan er over te schrijven. Maar voor dit roodharige sensuele sexdiertje maak ik toch graag een uitzondering.
Camille doet graag wat ze doet, dat merk je meteen wanneer je haar steevast verzorgde woning binnenkomt. Ze ontvangt jou met een opgewektheid en glimlach die je gewoon niet kan negeren, en ze wil er keer op keer super sexy uitzien voor haar klantjes.
Ik kom zeer graag bij haar langs, en ze geeft haar echt tijdens een date.
Dit is een dame die echt rekening weet te houden met wat haar klant wil, maar uiteraard helpt het ook wanneer je haar zelf wat respect geeft.
Smaken en types verschillen, gelukkig maar, maar ik val op mature, zeer slank en geil, en Camille sluit daar zeer goed bij aan.
Voorheen zocht ik geen massagedates, maar zij weet jou zeer goed te bespelen, en eens ze jou wat beter kent, dan wordt het zeer intens.
Ze ontvangt in een rustige straat waar je vlot kan parkeren, en je kan je ruim opfrissen. Geen honden of katten bij haar, geen sigaretten die over gans haar interieur liggen uitgezaaid.
Mij zie je nog terug sexy meid, enne... je maakt zeer leuke geluidjes. Wink
_________________
Nieuw hier, maar niet elders
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Kris72



Geregistreerd op: 29-1-2020
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 29 jan 2020 15:57:48    Onderwerp:

Top dame, echt genieten. Wat zij allemaal doet op de massagetafel top.
Top figuur
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Hans84



Geregistreerd op: 27-8-2020
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 28 aug 2020 12:01:21    Onderwerp:

Over Camille,
Echt een klasse vrouwtje. Mijn eerste indruk als ze de deur open deed was echt top. Mooie verschijning, in een kraaknet huisje. Na onze kennismaking op naar boven. Natuurlijk liet ik haar eerst de trap op gaan 😉 echt een streling voor het oog. Eens op de kamer eerst nog een gezellige babbel waarbij we ons rustig uit kleden. Dan de massage tafel op 😄 om eerlijk te zijn nog nooit zo een goede b2b massage gekregen. Met de spiegels op de kamer perfect gepositioneerd zodanig dat je haar mooie kontje en zwoele lipjes perfect kan bewonderen tijdens de massage. Eenmaal de rug en benen goed gemasseerd waren was ik zeer blij dat ik mij mocht draaien dan nog een lekker massage met voorspel en le moment suprême 😃 prachtig gewoon! Bij deze Camille is echt een toffe sociale vrouw die haar werk met plezier doet volgens mij. Een echte aanrader voor de genieters! Mij ziet ze zeker terug!

Mvg,
Een zeer tevreden klant.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bolgat



Geregistreerd op: 18-4-2008
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 27 jul 2022 17:13:09    Onderwerp:

❤️
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls