Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Tania (38 jaar, 55 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
0%
 0%  [ 0 ]
Heel Goed
100%
 100%  [ 1 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 6 feb 2017 17:39:39    Onderwerp: Tania (38 jaar, 55 kg, Blond)

Tania [38 jaar, 167 cm, 55 kg]

Tania
  - Prive ontvangst luxe villa
  - tweetalig
  - ontvangst bij mij thuis luxe villa

Klik hier voor meer informatie over Tania op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
kris73



Geregistreerd op: 5-7-2018
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 5 jul 2018 03:33:49    Onderwerp:

Heel vriendelijke franstalige dame, heb er al enkele keren mee afgesproken zowel op haar supergezellig appartementje als bij mij thuis. Ze ontvangt je alsof je iemand bent die ze al jaren kent met een drankje en een babbeltje over koetjes en kalfjes. Geeft uitstekende massages en heeft een heel mooi lichaam al denk ik wel dat ze niet haar juiste leeftijd opgeeft. Waarom niet eigenlijk vermids ze echt wel mag gezien worden, ja haar lichaam is bijgewerkt maar op een mooie manier, in mooie proporties, niets overdreven.
Wat het intiemere gedeelte betreft is ze heel teder maar soms komt het een beetje geforceerd over. Toen ik haar eens wou kussen ontwijkte ze dat...
Na een sessie sprak ik haar hierover vriendelijk aan en zei ze me dat ze dit toch liever niet had daar ik een roker ben. Ondertussen heeft ze dit wel weggehaald van haar mogelijkheden zowel op deze site alsook op een andere vrij populaire site.
Eerlijk op dat gebied is ze dus wel.
Zeker waard om eens langs te gaan wanneer je in Brussel bent.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls