Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Luna Thai massage Aalst

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
corvette2



Geregistreerd op: 23-4-2008
Berichten: 8
Woonplaats: GENT

BerichtGeplaatst: 23 mei 2017 11:08:51    Onderwerp: Luna Thai massage Aalst

Onlangs bij Luna in Aalst - Thai massage langsgeweest : 50 Eu voor uurtje , in advertentie : massage en manueel einde , geen intiem . Luna is een Thaise met nog een heel mooi lichaam en fantastische borsten , is wel reeds +50 jaar .eerst begonnen met rugmassage , dit doet ze heel goed en intens , nadien omgedraaid en ze vroeg of ik de special wou , zonder bijbetalen , moest wel beloven om nog terug te komen :ze deed haar kleed uit en ging volledig naakt op m'n paal zitten en begon erop te wrijven met haar pussy , ik mocht haar overal aanraken en vooral haar borsten zijn echt super mooi , stevig , grote donkere tepelhof en harde tepels als je er hard aan zuigt ; ik had natuurlijk een keiharde en zij bleef erop wrijven , op een bepaald moment gaat ze van mijn paal af en plotseling deed ze een condoom rond mijn stijve , stak hem in haar kutje en begon te wippen , man man , wat een ervaring , ik stak op het einde mijn vinger diep in haar kontje , kon me niet meer houden en kwam heel hard klaar in haar kutje , van een onverwachte verassing gesproken !! Ik ga vandaag terug , zeker een aanrader en dit alles voor 50 Eu !!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls