Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

MEESTERES NINA THE DOMINA ANGEL (36 jaar, 55 kg, Blond)
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
89%
 89%  [ 26 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
10%
 10%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 29

Auteur Bericht
henkie_slave

BerichtGeplaatst: 19 jun 2017 13:20:06    Onderwerp:

Dag Meesteres Nina

net bevestiging gekregen van jou voor de 4de sessie. Kijk er al volledig naar uit!! Jij bent zo knappe lieve doch strenge Meesteres die haar vak echt kent... zoals in de vorige sessie,hoe je het gedaan hebt om zonder ik het door had toch je vuist er in te krijgen Surprised en dit terwijl geen bewegingsvrijheid meer had... gewoon top hoe je joiw zwepen perfect gebruikt Meesteres en toch er zo voor zorg dat ik die pijndrempel toch hoger krijg. Ik kniel met veel plezier voor je laarzen/voeten te aanbidden... juist jammer dat een sessie van 2u zo snel vooruit vliegt : ( dat de dag van de sessie er maar snel is!!! Tot dan
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Einstijn

BerichtGeplaatst: 30 jun 2017 20:02:44    Onderwerp: Op stap met z'n tweetjes

Om de verjaardag van mijn Meesteres te vieren had ik als cadeau twee overnachtingen geboekt in een wellness-hotel in Spa met ons tweetjes.
Na vele dagen, weken en maanden wachten was het eindelijk zover. Ik had ondertussen al verscheidene scenario’s in mijn hoofd doorlopen maar uiteindelijk zou er maar één het juiste zijn.
De dag van vertrek haalde ik mijn Meesteres op bij haar thuis en reden we richting Spa. Na het inladen van de koffers en de nodige speeltjes zouden we ons de komende 2 dagen amuseren. Ik droeg ondertussen al 3 weken een kuisheidskooi voor mijn Meesteres.
Na een tocht van een paar uur kwamen we aan in het centrum van Spa waar we een kleine maaltijd nuttigen voordat we inchecken in het hotel. Bij een tussenstop had ik nog een kleine verrassing voor mijn Meesteres, ik gaf haar het sleuteltje van het kooitje met daaraan een sleutelhanger met haar foto en de tekst ‘Eigendom van Meesteres Nina’. Ze was erg blij en verrast.
Na het verkrijgen van de sleutels kunnen we beide niet wachten om in te checken. Bij het binnenkomen van de kamer en deze geïnspecteerd te hebben, nam ik mijn laptop en toonde ik mijn Meesteres Nina het mooie filmpje dat ik maakte voor haar verjaardag, ze was heel blij.
Eenmaal de valiezen uitgepakt waren, bond mijn Meesteres mij vast op het bed. Met mijn benen en armen gespreid lag ik op mijn buik vastgebonden. Voorzien van gag en blinddoek werd ik achtergelaten op de hotelkamer. Mijn Meesteres liet mij daar een halfuurtje onaangeroerd liggen.
Helaas heb ik moeten vragen om mij los te maken want ik kon het niet meer houden van de pijn omdat er een stukje vel van mijn teelbal tussen mijn kuisheidskooitje was geraakt door er op te liggen.
Nadat mijn Meesteres mij had losgemaakt gaf ze mij een knuffel en gingen we het zwembad van het hotel verkennen.
Het zwembad was vrij groot en er was ook een ligweide buiten. Het voelde ook wat speciaal aan om voor het eerst met mijn kooitje een zwembad in te duiken. Het was ook spannend dat de andere hotelgasten het kooitje niet zouden opmerken. Na een klein uurtje gingen we ons afdrogen en werd er iets gegeten in de bar van het hotel.
Mijn Meesteres had het idee om mij die avond dronken te voeren. Het begon met een cocktail, een mojito.
Na het eten gingen we terug naar de kamer, ik had namelijk gepland om samen naar Fifty shades darker te kijken. Ook tijdens de film dronk ik een biertje.
Toen de film gedaan was zei mijn Meesteres dat we nog eens naar de bar gingen, daar moest ik bijna ad fundum een Westmalle uit drinken, hierdoor was ik uiteraard dronken en was haar plan gelukt. Terug op de kamer voerde ze een van mijn wensen uit. Ik moest een latex catsuit aandoen en zo de nacht doorbrengen. Er werd die nacht niet al te veel geslapen doordat ik veel dorst had en veel zweette in de catsuit. Maar het was een leuke ervaring die ik toch eens wou doen, waardoor dank Meesteres Nina.
Toen we naar het ontbijt gingen werd de planning van de volgende dag besproken. We zouden eerst naar het wellness center van Spa zelf gaan.
Na onze zwemkledij verzamelt te hebben reden we naar het wellness center en konden we samen genieten van de ligstoelen om te zonnebaden en af en toe verkwikkende duiken in het zwembad. Met het warme weer deden die verkwikkende duiken veel deugd.
De drie uur toegang die we hadden ging snel voorbij. Ondertussen mocht ik nog enkele vragen stellen aan mijn Meesteres die al lang op mijn lippen lagen.
Eenmaal terug in het hotel had mijn Meesteres weer plannen met mij. Ze bond me terug vast aan het bed. Ik kreeg een touwharnas om en ze bond mijn voeten vast aan het bed. Om mij nog wat te pijnigen kreeg ik tepelklemmen en wasknijpers op mijn lichaam. Ik had als cadeautje een opblaasbare gag gekocht die ze ook bij mij vastmaakte. Eenmaal geblinddoekt kon ik geen kant meer op. Mijn Meesteres schreef ook nog enkele boodschappen op mijn lichaam met lippenstift, onder meer een mooi hartje. Daar bleef ik weer liggen voor ongeveer een halfuurtje.
Na enige tijd begonnen de klemmen duidelijk hun werk te doen en kon ik het niet meer uithouden van de pijn. Na enkele minuten de pijn verbijt te hebben moest ik toch om “genade” roepen. Mijn Meesteres maakte me onmiddellijk los. Maar ze had nog een andere opdracht in petto.
Ik moest naar het centrum van de stad gaan en verschillende dames aanspreken waarmee ik een foto moest nemen. Ook moest ik enkele aankopen doen voor haar. Maar voor ik kon vertrekken zorgde ze er eerst nog voor dat ik met rode billen richting de stad moest gaan.
Na een uurtje was mijn opdracht geslaagd en keerde ik terug naar het hotel. In de kamer aangekomen botste ik op een sleeping beauty. Mijn Meesteres was een middagdutje aan het doen. Ik liet haar slapen en ging naar de bar om een goed glas whisky te drinken en te genieten van de voorbije uren.
Na een drie kwartier keerde ik terug naar de kamer maar mijn Meesteres was nog aan het slapen. Ik wekte haar zachtjes en zei dat het etenstijd was. Na het eten gingen we in het zwembad van het hotel nog wat relaxen.
Ik zei haar toen dat er nog een positie was die ik gezien had op Internet dat ik haar wou leren. Ze bond me er in vast en ging ondertussen buiten een frisse neus halen waardoor ik even alleen op de kamer was, vastgebonden. Na een vijftal minuten hoorde ik veel lawaai in de gang en plotseling een grote klop op de kamerdeur. Ik schrok me rot en kreeg een verhoogde hartslag. Kort daarna kwam mijn Meesteres binnen. Ze zei dat er net een bus met mensen was toegekomen in het hotel en dat wellicht één van die gasten op de deur klopte. Ze maakte me terug los en gaven elkaar een knuffel.
We keken nog naar een filmpje in de kamer waarna we onder de wol kropen. Mijn Meesteres had de dag erna nog een afspraak waardoor we vroeg moesten opstaan. Gelukkig moest ik nu geen catsuit dragen.
Na een douche ’s morgens mocht ik nog geen kleren aandoen van mijn Meesteres maar moest ik naakt op mijn bed gaan liggen. Ze maakte het slotje los van mijn kooitje en bevrijdde zo mijn penis. Met behulp van haar handen zorgde ze ervoor dat ik voor het eerst in drie weken weer klaar kon komen. Het was een grote verlossing. Ze maakte mij schoon en we gaven elkaar nog een dikke kus en knuffel.
We moesten ons daarna helaas klaarmaken om uit te checken en terug huiswaarts te gaan.
Bij een stop aan een tankstation op de terugrit ontdekte ik dat ze nog een klein dank-u briefje had verstopt.
Eenmaal aangekomen bij mijn Meesteres thuis volgde nog een dikke kus en knuffel en zat onze tijd samen er helaas op.
Meesteres Nina, het was de eerste maal dat ik met een vrouw alleen op een hotelkamer sliep. Maar ik ben blij dat mijn eerste keer met u was. Toen ik een Meesteres aan het zoeken was, was uw website met de vele foto’s en het eerste hartverwarmende gesprek aan de telefoon zo leuk dat ik besloot de stap te wagen in uw dungeon. Ik heb mij die eerste stap nog niet beklaagd, u bent een Meesteres naar mijn hart.
Ik wil u bedanken voor de vele avonturen die we al beleefd hebben en ik kijk nu al uit naar volgende avonturen samen.
Dikke kus
Uw sub stijntje
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: