Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Dasha

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Groningen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
anno_niem

BerichtGeplaatst: 5 aug 2007 20:47:02    Onderwerp: Dasha

Ik ben op zoek naar een dame genaamd Dasha woonachtig in Groningen. Ik heb zelf geen ervaringen met dames van lichte zeden, maar onlangs hoorde ik twee zakenrelaties van mij over deze Dasha (als je het zo schrijft) praten. Aangezien ik getrouwd ben en liever niet bekend sta als iemand die zulk soort dingen doet, durfde ik mijn zakenrelatie niet om contactgegevens te vragen. Echter, hetgene wat zij vertelden wekte heel erg mijn interesse. Ze schijnt (half-)Marokaans te zijn en volgens de verhalen die ik hoorde uitzonderlijk mooi met grote borsten met piercings en ronde billen. Als ik het goed begreep kan je haar voor 1000 euro een nacht huren en is ze zo goed als grenzeloos (iets wat mij zeer aansprak). Ze noemden haar een studente bij wat bijkluste, maar meer kan ik er niet over vertellen. Is er misschien iemand die me meer over deze jongedame kan vertellen? Ik snap dat de informatie nogal sumier is, maar ik zou graag eens met haar afspreken.

Alvast bedankt, Anno-niem
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Groningen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: