Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Lynn Somers (40 jaar, 58 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
66%
 66%  [ 2 ]
Heel Goed
33%
 33%  [ 1 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 28 dec 2011 02:46:31    Onderwerp: Lynn Somers (40 jaar, 58 kg, Blond)

Lynn Somers [40 jaar, 161 cm, 58 kg]

Lynn Somers
  - Rijpe en zéér rijpe dames
  - slanke en volslanke meiden
  - trio's en al u fantasieën

Klik hier voor meer informatie over Lynn Somers op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
flip



Geregistreerd op: 8-5-2009
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 19 jan 2012 16:34:39    Onderwerp: Natascha, een hete donder bij Lynn Somers

Het huis te Mol bezocht. Gemakkelijk te vinden (via gegevens website) en ruime parkeerplaats. Vriendelijk en vrolijk ontvangen en een super-uur met Natasja doorgebracht. Een leuke opgewekte en vooral hete madam. Nu weet ik ook wat squirten is...waw, niet te doen.
Hoewel dit mijn eerste bezoek was aan een Lynn Somers-gezelschap, meen ik dat ze van vele andere privéhuizen verschillend zijn door de fun die er heerst. Verder onderzoek zal dit moeten uitwijzen!
Beste heren, ik wens je nog een fijne wandeling!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 25 jan 2012 17:20:28    Onderwerp:

Enkele weken terug een bezoekje gebracht bij Lynn Somers in Minderhout. (Ze heeft blijkbaar nog een tweede privé in Mol). Na de verwelkoming begeleidde de gastvrouw mij naar één van de kamers waar de aanwezige meisjes zich een na een kwamen voorstellen. Gekozen voor Luna. Eerst even het financiële geregeld, en een geil uurtje seksen kon beginnen. Eerst samen onder de douche, en dan het bed op. Verrassing, Luna heeft een tongpiercing wat zeer bijzonder aanvoelt bij tongzoenen en pijpen. Kleinere borstjes met goeie tepels. Ze is zeer actief en komt heel geil en een beetje sletterig over. Ze laat gewillig met zich spelen en doet zelf zeer actief mee. Blijkbaar doet ze ook aan fisting, maar dit kwam ik te laat te weten. Moet ik een volgende keer eens proberen. Lekker gevreeën in verschillende standjes, lekker oraal en laat zich gewillig vingeren. Het uurtje met Luna was helaas veel te snel om. Dus ik zal nog eens moeten langsgaan. Samen nog even onder de douche om het bezoek af te sluiten. Wat mij betreft, een aanrader. Een volgend bezoekje komt er hopelijk spoedig. Hygiene van het meisje en netheid van het huis was prima.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 4 aug 2013 16:43:21    Onderwerp: Britt bij Lynn Somers in Mol

Na een en eerdere zeer positieve ervaring met Luna bij Lynn Somers in Minderhout wilde ik dit schatje nog een terug bezoeken. Maar helaas die lieve schat werkt er niet meer. Ik heb overigens geen idee waar ze naar toe is.

Uiteindelijk ben ik dan in het huis in Mol terecht gekomen. Ik werd door de gastvrouw Lyn naar een kamer gebracht waar ik iets te drinken aangeboden kreeg. Op de kamer ligt een map met info en beelden van de meisjes die er werken. Een zeer ruime keuze. De aanwezige meisjes komen zich een na een even kort voorstellen. Ik heb tenslotte voor Britt gekozen, een iets rijpere dame waarbij ik direct een goed gevoel kreeg. Eerst samen onder de douche, dan het bed op. Het was een aangename tijd met Britt. Lekker tongzoenen, wederzijds oraal en uiteindelijk het grote werk. Het afgesproken uurtje was zo voorbij, maar het was dan ook een uitstekend uurtje geweest.
Ik ben zeer voldaan terug huiswaarts gekeerd. En nu Luna er niet meer werkt, weet ik dat er bij Lynn Somers nog lekker vrouwtjes werken.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 17 jan 2014 20:04:34    Onderwerp:

Na een minder geslaagde ervaring eerder in Oost Vlaanderen besloot ik enkele dagen later naar Mol te trekken om daar bij Lynn Somers nog eens een aangenaam uurtje te kunnen beleven. Mijn vorige ervaring in Mol met Britt was me zeer goed bevallen, en dat wilde ik nog wel eens overdoen.
De ontvangst was zoals gewoonlijk bij Lynn, en evenzo als gewoonlijk kwamen de meisjes zich een voor een even voorstellen. Helaas Britt kwam zich niet melden. Was ze afwezig of bezet? Geen idee. Nu geen probleem, er waren nog enkel andere vrouwtjes die mij ook wel konden bekoren. Tegen dat Lynn (de bazin) kwam vragen of ik mijn keuze had gemaakt, had ik besloten om een aantrekkelijke blonde te nemen, de naam kende ik al niet meer. Die voorstelling gaat zo snel en kort dat het moeilijk is te onthouden wie wie was. Ik probeerde ze min of meer te beschrijven, waarna Lynn de knoop doorhakte. Lara zie ze, en ja inderdaad dat was ze.
Enkel minuten later kwam Lara de kamer binnen, een zeer aantrekkelijke blonde vrouw van zowat 45 jaar. Een verwelkomingszoen en dan snel uit de kleren, wat bij Lara vlug geklaard was. Dan, zoals gebruikelijk hier, samen onder de douche, waar de pret al begint. Lekker voelen en tasten bij elkaar en de eerste zoenen. Na de douche het bed op om verder te genieten van Lara, en zij hopelijk van mij. Lara heeft een heerlijke body, een lekker stel borsten en een kaal kutje om lekker mee te spelen. Lara is een heerlijke meid, en geeft je en heerlijke GFE. Lekker gevreeën, pijpen, beffen en neuken, waarbij ze niet passief blijft maar lekker meedoet en ook de nodige initiatieven aan de dag legt. Lara was zo geil dat ik in No-Time twee maal een condoom gevuld had. Het eerste op zijn hondjes, de tweede terwijl ze boven op mij zat en het eigenlijke werk deed. Ik kon heerlijk meegenieten.
En zoals altijd kwam ook hier het einde van het liedje veel te snel. Nog even douchen en tenslotte met een dikke zoen afscheid genomen van Lara.
En wat die vorige slechte Oost Vlaamse ervaring betreft, die was meer dan verteerd en uitstekend gecompenseerd. Dank U Lynn en zeker ook Lara.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls