Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Monica Diegem (22 jaar, 56 kg, Zwart)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
100%
 100%  [ 2 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 2

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 15 okt 2012 01:20:14    Onderwerp: Monica Diegem (22 jaar, 56 kg, Zwart)

Monica Diegem [22 jaar, 160 cm, 56 kg]

Monica Diegem
  - 50 Euro per half uur!
  - pijpen kussen beffen neuken
  - ontdek wat een echte GFE is ;)

Klik hier voor meer informatie over Monica Diegem op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
fmikke



Geregistreerd op: 30-7-2012
Berichten: 29

BerichtGeplaatst: 7 mei 2013 12:12:57    Onderwerp: cindy en samantha bij monica

2 top dames die enorm genieten
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Expert



Geregistreerd op: 4-6-2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 4 jun 2013 23:51:20    Onderwerp: Monica Diegem/Monica: zeer goede ervaring met Monica

Ik ben hier vrij nieuw. Ik ken deze site/huis via hln.be. Ik ben nu la 2 keer naar Monica in Diegem geweest en heb hier zeker geen spijt van gehad: de eerst keer was vorige week met een meisje waarvan ik de naam niet meer ken (klein Spaans ding dat een beetje Nederlands sprak). Dit meisje was zeer goed! Vandaag nam ik de bazin: Monica. Dit is een Afrikaanse die van aanpakken weet. Mocht ik ooit beslissen om met een zwarte mijn leven te delen dan was zij het wel! Ik denk dat ze echt ne "mannenzot" is want wat ze doet alles zoals in de filmkes... Ik heb meermaals aan iets anders moeten denken omdat ik anders veel te snel zou schieten. Ze ziet mij zeker terug! Ook die anderen wil ik wel eens proberen, maar als het mogelijk zou zijn blij ik bij die Monica. Dus: Monica, i love you baby!!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls