Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

EVA Aarschotstraat 152

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Brussel
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zeppos58



Geregistreerd op: 8-3-2008
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 9 mrt 2008 00:29:41    Onderwerp: EVA Aarschotstraat 152

Ik kom er bijna nooit, het is mijn ding niet echt, maar aangezien er toch een echte topper zit, en ik er deze avond in de buurt was toch even een kijkje gaan nemen op nr 152.
Eva stond zoals meestal als ze vrij is aan de bar, ik keek haar vanachter het raam aan en ze wenkte me.
Ik dus naar binnen, ze stelde zich voor gaf me een hand en een geniepig kusje.
Het was lang geleden dat ik er nog was, dus ze zal me wel niet herinneren, ik haar echter wel.
Eva is alles wat de Aarschotstraat normaal niet is. Meteen lieve kusjes en geknuffel, wat gek doen en dan pas over de prijs spreken. 40€ of 50€ voor extra standjes. Is zowat de standaardprijs hier in deze straat.
Maar bij Eva krijg je voor die 50€ meer dan normaal.
Ze stond rugwaarts naar me stak haar poep achteruit en weden al lekker geil. Knuffelen elkaar kusjes en complimentje geven en uiteindelijk haar slipje uit gedaan.
Haar eerst langs achter, speels, gebeft en haar dan op de sofa geduwd. Haar klitje en gaatje nat gelikt, beffen is iets dat in de Aarschotstraat trouwens bijna geen enkel meisje toe laat.
Toen moest ik op de sofa, ze kwam over mij zitten in standje 69 en nadat ze een rubbertje aanbracht begon ze me lekker te pijpen. Ik hou vooral van PZC maar dat is hier helemaal uit den boze. Maar Eva kan zo goed met haar mondje werken dat het toch een heerlijke pijpbeurt was. Beter een goede met dan een slechte zonder. Ik denk als deze meid zo PZC, ik meteen zou klaar komen.
Eerst missionaris en dan in Doggy een meer dan geslaagde neukparty gehad.
Nog even na gekaart en wat geknuffeld (ook al uitzonderlijk hier in deze buurt) en wat zitten kussen en strelen. Tongzoenen is er ook niet bij, maar toch is het leuk toeven met EVA?
En wie de Franse taal niet machtig is, Eva spreekt meer dan behoorlijk Engels ook.
Volgens mij één van de beste, zo niet de beste meid uit deze straat. Als ik me goed herinner is ze er van ongeveer 18u (soms pas 20u) tot een uur of 6 ’s morgens.
Steeds druk bezet, zwartte lange krullen en mooie C tot D. Vrij klein 1m60 denk ik. En van die glinsterende geile ogen. Staat bijna nooit achter het venster maar aan de bar.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Brussel Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls