Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

NIKITA SHEMALE (39 jaar, 69 kg, Bruin)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
66%
 66%  [ 2 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
33%
 33%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 14 mei 2013 14:41:20    Onderwerp: NIKITA SHEMALE (39 jaar, 69 kg, Bruin)

NIKITA SHEMALE [39 jaar, 180 cm, 69 kg]

NIKITA SHEMALE
  - GFE als bij een echte vriendin !!!
  - Sexy en uitdagend.....
  - Discretie en hygiene gegarandeerd !!!

Klik hier voor meer informatie over NIKITA SHEMALE op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
westwaarts



Geregistreerd op: 25-5-2013
Berichten: 1
Woonplaats: Breda

BerichtGeplaatst: 25 mei 2013 12:33:06    Onderwerp: Nikitashemale, Antwerpen

Deze lekkere en mooi shemale bezocht...

Het ontvangst is zeer netjes en zowel voor als na de daad kun je je opfrissen. Niet onbelangrijk lijkt me!
Ze ontvangt je in mooie lingerie en ziet er werkelijk als een plaatje uit.

De sex is geweldig, ze heeft een flink gereedschap en weet daar goed mee om te gaan. Ik heb ze lekker gepijpt en ze smaakte heerlijk...
Alles is aan bod gekomen, kontje likken, pijpen (zc) en natuurlijk lekker neuken (mc). Ze heeft een goddelijk kontje waar je pik zo in verdwijnt. Heerlijk!
En neuken kan ze zelf ook, haar pik verdween in me en als die gevoeld hebt dan wil je dat die er niet meer uitgaat. Man wat heeft deze trans een lekkere pik!

Ik ben lekker klaargekomen en ook Nikita liet zich lekker gaan...wat een ervaring was deze dame...

Ga ik terug?? 100% dat ik terug ga, ik mag rustig zeggen de beste ervaring tot nu toe op het gebied van transen en travjes.
En ik ben niet onervaren op het vlak van deze dames!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
translover73



Geregistreerd op: 25-11-2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 25 nov 2013 00:47:00    Onderwerp: Nikita TS Antwerpen

Deze week eens op bezoek geweest bij Nikita in Berchem.Ik heb al wat ervaring met transen maar meestal buitenlandse,ik koos nu dus voor een vlaamse…Nikita.Afspraak gemaakt aan de telefoon en afgesproken om 20u.Ik kwam aan in haar mooi appartementje….Nikita deed de deur open,ze zag er heel stralend en sexy uit,nog mooier dan op haar foto’s.Ze verwelkomde me zeer vriendelijk en wenkte me mee naar haar slaapkamer,heel mooi met grote spiegels naast het bed.Ze bood me een cava aan en kwam naast me op het bed zitten en vroeg me wat ik zoal graag had.Ik had nog niets gezegd en ze gaf me een zo lekkere lange tongkus….mijn broekje begon al te spannen.Ik zei haar dat ik wel graag wat vanalles deed. Toen gaf ze me een handdoek zodat ik me kon gaan opfrissen in de badkamer,zij vind hygienne wel zeer belangrijk,zij rook trouwens ook zeer fris.
Daarna zijn we dan begonnen lekker zoenen,ze kwam op me zitten en trok haar kledingstukje iets naar beneden zodat ik haar kleine tietjes (ze heeft kleine a cup,ze neemt hiervoor tabletten in zei ze)kon likken wat ze zeer graag had,dan begon ze me lekker te pijpen en vergat ook mijn balletjes niet,ik begon haar mooie pik ook te pijpen 69 positie….toen vroeg ik of zij me wilde neuken en ja condoomje errond.Ik lag op mijn rug,ze neukte me goed eerst langzaam dan iets sneller.Haar gereedschap schat ik op een 18cm,echt ideaal om mijn strakke kontje te neuken.Pittig detail:terwijl ze me neukte pijpte ze me ook nog.Ik werd hier zo geil van dat ik het niet meer kon houden en ik spoot mijn zaad weg op men buik.Even gebabbeld en daarna kreeg ik een massage met olie op mijn rug,ook dit deed ze heel sensueel en lekker body to body massage,ook kont en tussen de beentjes werden niet vergeten waarbij mijn paal weer begon te groeien,ik draaide me om,ze pijpte mij en toen vroeg ze of ik haar wou neuken. Moet ze mij geen 2 keer vragen.Heb haar lekker kontje klaar gelikt dan condoom aangedaan en Nikita kwam op me zitten en begon me lekker af te rijden,haar pik stond ook behoorlijk stijf en ze kwam lekker spuitend klaar terwijl ze me neukte Rolling Eyes ,daarna heb ik haar nog in doggy genomen waar ik ook weer snel klaarkwam.Nog even gebabbeld en terug een douche genomen en ik stapte om 21u20 buiten en dit voor 100€.Voor herhaling vatbaar. Bedankt Nikita,mij zie je zeker terug! Laughing
Nikita is een lieve meid met lange gladde benen,(volledig onthaard,ook intiem)slank figuurtje,lekker kontje,wel kleine tietjes,maar ze mag zeker gezien worden voor haar leeftijd!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
delta69



Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 54

BerichtGeplaatst: 27 nov 2014 10:02:48    Onderwerp: Nikita Shemale

Gisteren eens langsgeweest bij Nikita.


Zij ontvangt in een discreet appartement in Berchem. Het appartement, de badkamer en de speelruimte zijn allemaal uitermate proper. Ook Nikita is hygienisch in orde.

Voor het spelen kun je opfrissen, je hebt de keuze tussen lavabo en douche.

De foto's zijn gelijkend, voor of tegen, dat is ieder zijn smaak, maar ze kloppen.

Op bed onmiddellijk beginnen tongen, zij bovenop mij gekropen en haar bovenstukje (heeft nog geen tieten) uitgedaan. Ondertussen was ze over mijn lul aan het wrijven, waardoor ik plotsklaps klaarkwam

geen probleem, even de rotzooi opkuisen en lekker verderspelen.

Vervolgens pijpen en naar 69. Toen vroeg ze of ik haar wou neuken. Ik zei dat ik liever zelf geneukt wilde worden.
Haar mooie clit werd echter niet hard genoeg om te neuken, maar ze heeft toen een plugg in mijn gaatje gestoken en er tegen gereden, zodat het leek alsof ik geneukt werd.

Met de plugg erin omgedraaid, condoompje over mijn lul en haar geneukt. Lekker klaargekomen.

Nadien nog rustig wat nagepraat en mij opgefrist.

Tussendoor heeft ze ook nog wat gemasseerd.

Samengevat: Nikita is een sympathieke, propere en eerlijk madam. Bij haar is het belangrijk dat je als klant geniet. Zij kijkt niet op de klok en kijkt je niet buiten. Tip: als je wil geneukt worden, best zeggen aan de telefoon, dan zorgt zij ervoor

Algemene score is een dikke 7 a 7,5 op 10. :oops: :oops:
_________________
de gustibus et de coloribus ... et de mulieribus non est disputandum
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls