Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Saunaclubs en FKK's in Duitsland

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Buitenlandse ervaringen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zeppos58



Geregistreerd op: 8-3-2008
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 15 mrt 2008 22:32:53    Onderwerp: Saunaclubs en FKK's in Duitsland

Terwijl je er op andere Fora niet kan naast kijken, is hier nog steeds geen rubriek voor saunaclubs en FKK's, Zijn de leden van dit forum in deze clubs nog niet gekend.
Vooral Duitsland tel er een ontelbare hoeveelheid, het concept bestaat er al meer dan 25 jaar.
Deze ken ik.
Golden Time, Villa Vertigo, Living Room, Planet Happy garden, Bernds, Babylon, Van Gogh, en het in het Nedrlandse Roermond gevestigde YinYang
Deze die in vetjes staan heb ik reeds bezocht (sommige meermaals)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
poepy



Geregistreerd op: 5-7-2008
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: 27 okt 2008 16:25:49    Onderwerp:

Hoi Zeppos,

Je schrijft dat die in het Vet gedrukt zijn al bezocht heb of meermaals bezocht heb.
Ik wou je vragen naar welke je voorkeur gaat? Of welke je ons kunt aanbevelen. Zoek binnenkort eens een te bezoeken en het is gemakkelijk als je al van iemand weet dat zegt dat hij die perfect vind. Natuurlijk smaken verschillen.Maar het is toch goed om te weten sins het een afstand rijden is. Bedankt alvast.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
zeppos58



Geregistreerd op: 8-3-2008
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 27 okt 2008 18:40:47    Onderwerp:

Freudenberg in Bochum & Bernds maar Bernds is geen beginnersclub, u zou daar een totaal verkeerd beeld krijgen.
Neem dan Beter living Room of PHG, maar freudenber is wat service betreft wel top
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
the saint



Geregistreerd op: 7-2-2008
Berichten: 11

BerichtGeplaatst: 30 okt 2008 17:51:25    Onderwerp:

poepy schreef:
Hoi Zeppos,

Je schrijft dat die in het Vet gedrukt zijn al bezocht heb of meermaals bezocht heb.
Ik wou je vragen naar welke je voorkeur gaat? Of welke je ons kunt aanbevelen. Zoek binnenkort eens een te bezoeken en het is gemakkelijk als je al van iemand weet dat zegt dat hij die perfect vind. Natuurlijk smaken verschillen.Maar het is toch goed om te weten sins het een afstand rijden is. Bedankt alvast.


Dankzij Zeppos heb ik deze zomer kunnen proeven van dit wereldje en het werkt verslavend.
De allereerste die ik heb bezocht is de Villa Vertigo (omdat ik die de mooiste vond): eigenlijk is het beste om de 1ste maal met een ervaren iemand af te spreken om naar zo'n club te gaan. Als dit niet gaat, dan raad ik je de Villa Vertigo aan: hier kun je in alle rust alles overschouwen.
Ik ben wel bereid om je in te wijden in deze wereld: je moet maar een privémail sturen als je zin hebt of meer info wilt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Buitenlandse ervaringen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls