Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Jacky

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Johnny



Geregistreerd op: 14-6-2013
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 17 jun 2013 21:26:34    Onderwerp: Jacky

Dit is mijn eerste posting op dit forum, dat heeft alles te maken met de volgende 2 zaken:

* ik ben Nederlander en bezoek Belgie/Antwerpen slechts sporadisch
* recent heb ik toch een (zaken) bezoek aan Antwerpen gedaan en heb toen Jacky leren kennen

Wat een klassevrouw is dit zeg. Sensueel en sexy met een hoofdletter S! Petite dame (daar moet je dus van houden) met een prachtig figuur en zeer fraaie borsten. Ze zei me dat ze vroeger foto model is geweest, nou dat geloof ik gelijk.

Ik heb een topuurtje met haar doorgebracht, ze heeft een geile fantasie en laat zich heerlijk gaan. Haar PzC is geweldig en ik moest me erg inhouden om niet te vroeg te komen.

Uiteindelijk afgemaakt op z'n hondjes, waarbij ze met haar geile ogen achterom keek terwijl ik in haar explodeerde.

Zeer de moeite waard, ook al is 170 EUR per uur best een hoop geld. ik vond het meer dan waard.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls