Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ella (30 jaar, 52kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
noorman



Geregistreerd op: 20-8-2012
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 10 feb 2014 20:56:25    Onderwerp: Ella (30 jaar, 52kg, Blond)

Ben in de afgelopen weken enkele keren bij Ella geweest die nu ondertussen 7 maanden zwanger is, maar dus nog ontvangt (te Wommelgem).
Om je vingers bij af te likken! :p
Voor de liefhebbers, je moet er dus vlug bij zijn want die situatie veranderd natuurlijk dag na dag. Heerlijke rondingen zoals je die alleen terugvindt bij een jonge slanke zwangere dame met een leuk snoetje! En ze houdt nog meer van goeie sex dan vóór ze zwanger was. Ze ontvangt me altijd heel vriendelijk, is heel open en direct (je weet waaraan en waaraf, dus geen misverstanden). Ze is heel sympathiek en ik heb nog nooit een neen gehoord. (je moet natuurlijk binnen de gestelde perken blijven, zoals op iedere afspraak).
Ik ben er al elke keer heel tevreden vertrokken alhoewel ik het steeds met spijt doe omdat het alweer voorbij is. Als het 'goed' is gaat de tijd toch snel; dat is het beste bewijs. Ze ontvangt in een mooi appartement dat vlot bereikbaar is, proper en met een ruim bed dat ik al snel vergeet als we lekker aan 't stoeien zijn Wink
Ze werkt nu op zichzelf, maar was dus vroeger gelinkt aan Kato (ze werkten toen samen in Antwerpen).
Ik ga haar zeker nog bezoeken vóór het te laat is :p
In elk geval een aanrader, ook als ze niet zwanger is.
Ze is te vinden onder 'privé-ontvangst, Ella, zwanger' als je meer info en haar telefoonnummer zoekt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
noorman



Geregistreerd op: 20-8-2012
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 25 feb 2014 15:44:58    Onderwerp:

In haar advertentie van vandaag kondigt Ella aan dat dit de laatste week is waarin ze 'zwanger' ontvangt!
Ze zal het wat rustiger aan moeten doen nu het einde van haar zwangerschap in zicht komt.
Vanaf volgende week zal ze dus spijtig genoeg een tijdje van het menu zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls