Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Anicka Molenstede Diest

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
john1956



Geregistreerd op: 14-9-2011
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 8 jan 2017 00:55:29    Onderwerp: Anicka Molenstede Diest

Very Happy
Ze verwelkomde me hartelijk, we begonnen dadelijk innig te tongzoenen.
Langzaam kleedde ze me uit terwijl ze mijn lichaam streelde en mijn paal kneedde tot hij op ontploffen stond. Ik deed het weinige wat ze aan had uit, zo had ik een beter zicht op haar lichaam en kon ik haar borsten zoenen.
Ze trok mij met mijn piemel door de keuken naar de badkamer, waar ze me waste. Ik vond het wel spannend naakt door de keuken zonder gordijnen te lopen, het gevoel dat een buur(vrouw) me kon zien maakte me nog geiler.
Terug in de slaapkamer behandelde ze me hemels. Pijpen (zonder), tussen de borsten, ze bereed me als een amazone (met) om tenslotte in missionarishouding (met) mijn zaad te lozen. Daarna nog wat liggen strelen, knuffelen en zoenen.
Wel jammer dat ik haar niet gebefd heb, maar dit zal voor een volgende keer zijn want ik wil wel eens van haar poesje proeven.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Brabant Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls