Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

amy Stone (43 jaar, 62 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
71%
 71%  [ 5 ]
Heel Goed
14%
 14%  [ 1 ]
Gemiddeld, gewoon goed
14%
 14%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 7

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 16 mei 2017 09:25:22    Onderwerp: amy Stone (43 jaar, 62 kg, Blond)

amy Stone [43 jaar, 175 cm, 62 kg]

amy Stone
  - GEILE NAT SLETJE
  - NEUKEN ZONDER CONDOOM
  - ABDL & VENUS 2000

Klik hier voor meer informatie over amy Stone op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
zwerver36



Geregistreerd op: 24-2-2010
Berichten: 39

BerichtGeplaatst: 12 jun 2017 14:09:59    Onderwerp: octopussy

toffe dame die doet wat ze beloofd, voor de eerst maal één uur bij een dame geweest, de tijd vloog voorbij. ZE geniet zelf en laat genieten.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Gunter1969



Geregistreerd op: 21-6-2017
Berichten: 1
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 21 jun 2017 10:29:35    Onderwerp: Deze dame is een echte droom

Wat ik met haar heb mogen beleven is niet te beschrijven, ze is mooier als op de foto's en ze deed alles met plezier ze gaf zich volledig over. Ze was geil en toch met klasse, ik was 1 uur bij haar en ga zeker nog regelmatig terug ook al moet ik van Gent komen. Ze is een ware droom waar je niet het gevoel hebt dat je in de privé bent. Lieve Octopussy bedankt voor de mooie tijd.
Ondertussen ben ik al 2 keer geweest en ook de tweede keer betoverde ze mij met haar schoonheid en klasse en tijdens het vrijen, deze dame is tenminste niet fake ze is in tegendeel een echte parel xxxx Gunter Wink
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Gert69



Geregistreerd op: 18-5-2018
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 18 mei 2018 13:26:10    Onderwerp: Een ware droom die uitkwam.....

Deze dame is zonder twijfel de beste aan de kust.
Ik had een afspraak van 2 uur en wou haar wel eens meemaken als verpleegstertje, toen ik aanbelde deed ze de deur open in een witte latex verpleegster uniform met geile latex slipje en hoge witte latex laarzen.
Ik werd naar de badkamer gebracht en na 5 minuten kwam ze daar binnen en mocht ik als patient direct meekomen.
Ze heeft haar fantasie volledig losgelaten ik dacht dat ik in een droom zat, na een hele resem geile dingen, kon ik niet meer en ben ik haar gaan beffen op bed, ze draaide zich om en zo kwam ik heerlijk met mijn mond bij haar poesje.
Ze is perfect in alles, ik ga al 20 jaar naar prive maar dit is uniek.
Ze heeft zonder dat ik iets vertelde 3 keer mijn orgasme tegen gehouden, ze speelde haar rolletje perfect, keek niet op het uur en kon zoenen als geen ander, na 1,5 uur heb ik haar lekker liggen neuken tot zij overnam en mij streng vertelde dat de verpleegster wel zou beslissen wanneer ik mocht komen.

Ik ben nadien moeten bekomen, dit was een ware ervaring wat ik aan de ganse kustlijn nog niet gevoeld had, ze is bovendien nog veel mooier en geiler in het echt dan op foto, deze vrouw gaat me nog veel terug zien Laughing Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls