Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Sandra

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Gent
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Shiny



Geregistreerd op: 20-5-2007
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 20 mei 2007 01:14:18    Onderwerp: Sandra

Ik vroeg me af of Sandra nog steeds in 't Glazen Straatje zit. Het is ondertussen al wel een dik jaar-anderhalf jaar geleden dat ik er nog geweest ben, vandaar.
Ik heb al veel ervaringen opgedaan, dus ik kan vergelijken, en ik kan zeggen dat Sandra tot een van mijn absolute favorieten behoort.
Een korte beschrijving van haar: ze is een Limburgse, met kort piekhaar, grote borsten, brilletje en vaak droeg ze een verpleegstersoutfitje. Ze deed me een beetje aan Deborah Ostrega denken.
Ik ben van plan binnenkort nog eens naar Gent af te zakken, maar wil dus graag weten of Sandra er nog daadwerkelijk is, want ik zou er graag nog eens heen gaan.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
patje53131



Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 29 mei 2007 22:31:45    Onderwerp: sandra

Sandra is nog steeds aanwezig op haar gekende plaats. Is tijdje weg geweest wegens zwangerschap, maar nu toch al paar maandjes terug.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Gent Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls