Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gent, Schepenvijverstraat 21, Bar Vogue, Amanda

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Gent
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
bertus



Geregistreerd op: 4-5-2007
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 21 mei 2007 14:01:14    Onderwerp: Gent, Schepenvijverstraat 21, Bar Vogue, Amanda

Zondagnacht me nog eens aan een stapje gewaagd in de Gentse straatjes van plezier. Paula, m'n Roemeens favorietje was er niet, dus eens rondkijken of er nog ander mooi vlees op me stond te wachten.

En inderdaad, m'n ogen zagen in de Vogue een lieftallige dame staan in het 2de venstertje als je van het Zuidstation komt. Haar naam bleek Amanda te zijn, en ze was amper 18. Ik schatte haar toch makkelijk een jaar of 22. Foute gok blijkbaar. Amanda is een vrij grote (+/- 1m75 denk ik) slanke dame. Haar borstjes zijn niet al te groot, en guess what, daar hou ik van. Eens de deal besproken gauw gauw kennis gemaakt bij het uitkleden, en al snel te weten te komen dat ze uit West Vlaanderen komt.

The job dan ... Me neergelegd op het bed en moeten aanzien hoe Amanda meteen het rubbertje over m'n shotgun plaatste. Hem eerst stijf doen worden vind ik een betere en simpelere optie, maar kom. Het pijpen ging heftig, maar ze gebruikt haar tandjes wel goed. Niet van het niveau van Paula, die in mijn ogen (nu ja, in die van m'n shotgun ), de beste blowjobs geeft in Gent. Ze hield het wel tijdje vol, wat dan weer positief was. Zonder wat te vragen kreeg ik de cowgirl, en wat voor eentje. Een helemaal losgeslagen Amanda reed op me alsof ze er zelf plezier in had. Veel enthousiasme, en dat helpt natuurlijk al veel. Na een tijdje van positie gewisseld. Ze stelde doggy voor, standje dat ze zelf het liefste heeft, in tegenstelling tot ik. Toch leek het me bij haar wel wat. Ik heb het me dan ook geen seconde beklaagt. Ze leefde goed mee, en keek constant in de spiegels naast ons. Was een heerlijk zicht al zeg ik het zelf Ze pastte zich trouwens ook goed aan aan m'n tempo, wat ook zeer positief was. Het rubbertje mocht er dan ook al gauw af ... Inhouden was onmogelijk, het zicht was te lekker

Wel even vermelden dat Amanda nog maar 1 maand dit werk doet. Positief is het getoonde enthousiasme en haar speelsheid. Het pijpen kan op zich beter, maar ik ben dan ook Paula gewoon ...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
giok



Geregistreerd op: 28-5-2007
Berichten: 108

BerichtGeplaatst: 28 mei 2007 16:45:22    Onderwerp:

zou ze ook ergens in wvl ontvangen Question
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Gent Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls