Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Het fenomeen 'Recencies'
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Zohra



Geregistreerd op: 6-5-2007
Berichten: 4
Woonplaats: Rotterdam

BerichtGeplaatst: 5 jul 2007 18:40:33    Onderwerp: Het fenomeen 'Recencies'

Ik vraag me soms weleens af in hoeverre recencies betrouwbaar zijn. Stel dat je een bullebak van een klant hebt met onmogelijke eisen en die gaat dan eens haarfijn een recencie schrijven over hoe slecht je wel niet bent, in hoeverre worden deze recencies eigenlijk serieus genomen? Want het kan je natuurlijk WEL klanten kosten als zo iemand iets negatiefs over je vertelt!

Persoonlijk vindt ik dat men de dame in kwestie eerst persoonlijk zou moeten ervaren voordat ze 'vertrouwen' op een eventuele recensie! Het kan je maken en breken maar persoonlijk zou ik nooit bouwen op recencies van prostituees...

Wie deelt mijn mening?

Groetjes,
Zohra
_________________
Laat mij jou verwarmen . . .
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage Yahoo Messenger MSN Messenger
glamo



Geregistreerd op: 7-6-2007
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: 5 jul 2007 22:27:22    Onderwerp:

in feite heb je gelijk Wink
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
delta69



Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 54

BerichtGeplaatst: 9 dec 2007 12:19:37    Onderwerp:

Als een dame haar profiel mij aanstaat dan ga ik langs, wat er ook geschreven staat. Elke ervaring of recencie is persoonlijk, ik probeer zelf om niemand echt af te breken en zowel de goede als de slechte punten te vermelden. Als ik aanvoel dat het "slecht" was omdat er geen "klik" was met de dame, dan vermeld ik dat ook. Misschien hebben sommige heren daar wel goede ervaringen mee.
Eveneens probeer ik telkenmale de plus-en de minpunten te verwerken in de recencie.

Ik vind wel dat je zelf een indicatie kunt hebben van de betrouwbaarheid. Als er iemand die slechts één recencie heeft een dame enorm ophemeld of anderzijds afbreekt, dan kun je je vragen stellen. Eveneens als je een persoon hebt die enkel mensen afbreekt op ophemeld.
Er zijn absolute toppers en er zijn absolute floppers, maar meestal ligt de waarheid ergens in het midden.

Hoe meer recencies van verschillende mensen (bij voorkeur zij die al enkele recensies hebben geschreven) hoe betrouwbaarder het wordt.

Het is ook wel jammer dat sommige heren in scheldtirades vervallen, vaak van dames (of trannys) waar ze geen ervaring mee gehad hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
giok



Geregistreerd op: 28-5-2007
Berichten: 108

BerichtGeplaatst: 9 dec 2007 23:36:30    Onderwerp:

sommige recencies komen wel eens van concurentie, maar ik heb me toch al meermaals laten vangen van ik probeer ze toch maar eens uit en dat de recensie's hier wel degelijk kloppen. Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
stallion



Geregistreerd op: 10-11-2007
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 15 dec 2007 15:02:05    Onderwerp:

wat die recensies betreft ben ik het helemaal met je eens.
Want wat de een als onprettig ervaard vindt de ander weer heel fijn.
Smaken verschillen nu eenmaal dus neem die recensies gewoon met een korrel (of een pak) zout.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
iklop



Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 92
Woonplaats: belgië

BerichtGeplaatst: 21 jan 2008 11:09:36    Onderwerp:

stallion schreef:
wat die recensies betreft ben ik het helemaal met je eens.
Want wat de een als onprettig ervaard vindt de ander weer heel fijn.
Smaken verschillen nu eenmaal dus neem die recensies gewoon met een korrel (of een pak) zout.


Ik zou niet alles met een korrel zout nemen, maar na een tijdje weet je op wie zijn recensies je mag vertrouwen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
kookie



Geregistreerd op: 7-12-2007
Berichten: 360

BerichtGeplaatst: 21 jan 2008 13:26:37    Onderwerp:

Zohra, of om maar te zwijgen over alle positieve (fake) recensies, geschreven door dames en hun entourage.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
beheerder
Site Admin


Geregistreerd op: 26-4-2007
Berichten: 15

BerichtGeplaatst: 21 jan 2008 19:39:31    Onderwerp:

fake recensies worden zo veel mogelijk verwijderd door de beheerders.
Dus ... niet al te veel zorgen maken hier!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Diepduikertje



Geregistreerd op: 6-3-2008
Berichten: 1
Woonplaats: Leuven

BerichtGeplaatst: 8 mrt 2008 13:41:57    Onderwerp: Boodschap plaatsen

Geachte,

Kan u mij de nodige info verschaffen over hoe ik een bericht kan plaatsen op jullie forum?

Alvast bedankt en groeten.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
zeppos58



Geregistreerd op: 8-3-2008
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 9 mrt 2008 00:15:10    Onderwerp:

Dit Forum is vrij nieuw en nog niet genoeg gekend denk ik.
Eén keer er meer bekendheid is zal er wel meer geschreven worden. Hou er rekening mee dat er ook veel gezever zal neer geschreven worden, meer dan echte resensies. Kijk maar eens op de andere fora. Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
pedro



Geregistreerd op: 17-8-2008
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 17 aug 2008 03:37:37    Onderwerp:

kookie schreef:
Zohra, of om maar te zwijgen over alle positieve (fake) recensies, geschreven door dames en hun entourage.


dat is een feit die mijn insziens moet kloppen, na mijn 3e ervaring met emanuella bv is er een soort vertrouwensband, nu zij is er het hart van in dat iemand haar duvelt met fake advertenties (ze zou prive doen) en recencies om haar af te breken.Graag zet ik daarom mijn ervaring met haar neer Very Happy
ze is een op en top meid die van haar woord is en wie meer wil weten raad ik aan om het toch maar eens te proberen. smaken verschillen maar zo een lekkere pijpbeurt kan toch geen enkele man weerstaan, 10tje daarvoor Laughing
aan mij heeft ze idd een vaste klant en dat blijft ook zo Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
ghostrider69



Geregistreerd op: 8-4-2009
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 2 jul 2009 04:41:48    Onderwerp:

Dank zij deernes.com kan je tenminste zonder veel problemen je gading vinden. en, slechte ervaringen, nu daar ga je toch geen tweemaal.
Gedaan met krantenadvertenties, flikkerende neons e.d..
Dank zij deernes vond ik Martine, een AHA-ERLEBNIS.
De blutsen en de builen nemen we er dan maar bij.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
hetenbuk



Geregistreerd op: 26-9-2011
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 14 jun 2012 11:40:52    Onderwerp: zohra

dag zohra,

zelf heb ik een geslaagde zaak uit de grond gestampt en zoals je weet in dit wereldje moet je gewoon veel kunnen verdragen, zelf word ik afgekraakt door mensen die ik niet ken en die zelf waarschijnlijk nooit mijn passie betreed hebben, het ergste is, je kan er gewoon niets aan doen, over je heen laten gaan en doordoen met hetgene waar je mee bezig ben, ik werk 18 uur per dag met mails, reclame, mijn onderdanigen, mijn boekhouding, enz... zoals ik reeds geschreven heb, dit is nu eenmaal wat er van de mensen geworden is, jaloesie en afgunst jammer genoeg, als je weet wat je waard bent, gewoon niet aan je hart laten komen en mensen die recensies lezen en die de commentaar betrouwbaar vinden tja, miss hebben ze niets beters te doen, jammer, ze mogen zich steeds komen aanmelden, zoek nog slavinnen lol,
groetjes en trek het je niet aan, je bent meer waard dan een tekstje,
domina angel, meesteres nina
en mocht ik recensies over mezelf schrijven, ok als ik even de tijd heb maar dat heb ik niet, gelukkig zie daar ook het nut niet van in, waarheid komt toch altijd boven, gewoon wachten
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Dillie



Geregistreerd op: 18-2-2008
Berichten: 147

BerichtGeplaatst: 12 aug 2012 11:40:17    Onderwerp:

Als ik contact opneem met een dame dan lees ik meestal de recensies, maar kijk ook wel wat de betrokken persoon over anderen schrijft.
Het gebeurt regelmatig dat de dame zelf een recensie schrijft onder een andere naam.
En als er meerdere op reageren op dezelfde dame dan zal er wel een stuk waarheid in zitten.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
soupapje



Geregistreerd op: 25-11-2011
Berichten: 2
Woonplaats: Vlaams-Brabant

BerichtGeplaatst: 26 aug 2012 18:22:03    Onderwerp: shrijf toch iéts als je een dame bezocht.

Ik ben nog nooit naar een prostituée geweest en daarom zit ik hier al heel lang de kat uit de boom te kijken. Wat mij opvalt is dat er heel weinig recensies geschreven worden. Bij de meesten staat er NIETS !
Is het dan zo moeilijk om een paar zinnetjes te schrijven ? Wat ik nog het vreemdste vind is dat ze wel de moeite doen om in te loggen, de dame in kwestie te zoeken en dan gewoon klikken op bijvoorbeeld 'middelmatig'. Ja, dan kan je toch evengoed iets schrijven ? Je bent er nu toch. Hoe meer er geschreven wordt, hoe meer het fenomeen 'smaken verschillen' uitgevlakt wordt en hoe beter het beeld dat we krijgen van die meid.
Schrijven maar, kerels, al zijn het maar 3 zinnetjes. Want binnenkort ga ik er toch één uitkiezen. Toos of Indra of ....
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls