Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Pareltje
Ga naar pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
heetzakje



Geregistreerd op: 2-11-2009
Berichten: 25
Woonplaats: Gent

BerichtGeplaatst: 14 okt 2010 13:59:56    Onderwerp:

Het is niet makkelijk om in de selcte kring van Pareltjes klanten te geraken. Maar ik geef niet op ...
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
dixie



Geregistreerd op: 24-9-2008
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 2 jan 2011 13:06:37    Onderwerp:

Een van de betere en liefste dame die ik kende! heel moeilijk te bereiken, maar is het wachten waard!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
servo



Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 19 mei 2011 00:06:32    Onderwerp:

PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje PareltjePareltje



Hoe zal ik beginnen?
Bij het begin natuurlijk……………………
In augustus 2008 was me opgevallen, dat deze dame regelmatig op msn verscheen en dat ze wist, wat ze wou.
Ze hield niet van snorren, baarden en rokers. Sad
Aangezien ik een baard en snor heb, dacht ik, dat mijn kans toch reeds verkeken was en dat ik niet mocht hopen op een date.
Af en toe wel eens een paar woorden op msn gewisseld, maar daar bleef het bij, onnodig om haar te vertellen, dat ik gebaard en gesnord was, bij gebrek aan kans in een date. Dat was duidelijk.
Tot een paar maanden geleden, toen we terug een paar woorden op msn uitwisselden. Wat bleek?
We hadden dezelfde interesses en gezamenlijke kennissen.
Kortom, het was een toffe babbel. Smile
Ik vroeg me af, of ze interesse had in een date en ze vroeg er onmiddellijk bij, je hebt toch geen baard.
Eerlijk als ik ben, heb ik direct beaamd, dat ik inderdaad gebaard en gesnord ben. Embarassed
Maar toch had ik haar belangstelling gewekt en ze was bereid in een date.
Via msn, kreeg ik haar telefoonnummer, dat leek me iets makkelijker om een date af te spreken. Very Happy
We stuurden regelmatig elkaar een sms en wisselden van gedachten, het was leuk om haar eerst op die manier te leren kennen.
Ik ben geen hete bronstige bok, die talloze meiden wil verleiden, bij mij komt het erop aan om een goed contact te hebben en om je goed te voelen.
Het is niet de hoeveelheid, die telt, het is de intensiviteit en het: “feel good” gevoel, dat voor mij belangrijk is.
Uiteindelijk hebben we een afspraak gemaakt, die afspraak werd een week op voorhand gemaakt.
Het was niet makkelijk om een datum te versieren, waar we beiden tijd hadden.
Pareltje heeft nog een job en daten is dan niet zo makkelijk, ikzelf heb ook een drukke agenda, maar enfin, het lukte dan toch.
We spraken af rond de middag, om 12 u.
De dagen voordien, keek ik ernaar uit. Uiteindelijk, zou ik de Parel kunnen bewonderen!
Zou de date wel doorgaan? In het verleden reeds meerdere pogingen ondernomen, en op ’t laatste moment haakte Pareltje af en andere momenten was ik verplicht om forfait te geven. Confused
Ik liep dagen op voorhand met een paal in m’n broek, hopende op een geile date. Wink
De bewuste dag van de afspraak, waren mijn verwachtingen hoog. Nog steeds niet afgebeld, oef…
Om stipt 12 uur belde ik aan, op de plaats van afspraak en een lieftallige dame deed de deur open.
Ik werd hartelijk ontvangen, met een zwoele lekkere tongzoen, wat ging die tong tekeer in mijn smoeltje, lekker,lekker,lekker…
Ze voeg of ik me wou verfrissen, doch ik had op vooraf een lekker heet bad genomen, om toch zo rein mogelijk te kunnen verschijnen voor mijn lieve Pareltje. Laughing
Ze leidde me naar de slaapkamer en deed haar schoenen uit, op haar hieltjes, was ze net iets groter dan mij en Pareltje vond het toch wat makkelijker, als we oogcontact hadden. Prachtige ogen trouwens.
Eigenlijk was ze perfect voor mij, een stevige kloeke dame, die wel van een stevige knuffel hield. Smile
“Goed voorzien van poten en oren”: zeggen ze bij ons.
Ik ontdeed me van mijn kleren en pareltje volgde mijn actie.
We rolden op bed en kusten elkaar innig. Ik dacht, ik ga haar alle hoeken van de kamer eens laten zien en ik neuk haar suf, maar ik werd aardig verrast, het was pareltje zelf, die mij al de hoeken van de kamer liet zien, ze krolde zich om mij als een krolse lenige kat en begon met te pijpen, man,man,man, miserie..Wat een lekkere tong en wat een tempo. Haar prachtige lippen omklemden mijn eikel, eerst zacht, dan wat harder, dan terug wat zachter, terwijl ik dit schrijf, geniet ik er nog steeds van.
Wat een dijk van een meid. Ik krabbelde als een krab en zocht haar spleetje op, een lekkere kale kut heeft ze en ze smaakt heerlijk, ik nam haar tempo over en als een mooi Zwitsers horloge waren we elkaar synchroon aan ’t verwennen. Pareltje wou echter geneukt worden en ze koos het ene standje na het andere. Na een innige vrijpartij, kwamen we samen klaar, ik trilde nadien nog na en kom amper op mijn benen staan.
Ze liet me op langzaam bekomen en samen dronken we een glaasje Perrier. Cool
Ik kreeg nadien nog de kans om me wat op te frissen, wat ik met veel zin aanvaarde.
Nog nooit had ik zo’n ervaring beleefd.
Hendrik Conscience,:” leerde zijn volk lezen”
Dirk Martens:”was de invoerder van de boekdrukkunst in Aalst”
en Pareltje uit Aalst: “leerde haar volk neuken”. Shocked
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
dixie



Geregistreerd op: 24-9-2008
Berichten: 12

BerichtGeplaatst: 13 jun 2011 16:51:31    Onderwerp: pareltje uit aalst

Toffe dame, zeg ik nogmaals!maar zeer moeilijk te bereiken.
Eenmaal ze je kent is het geen probleem meer.Eerlijk ;geil en ondernemend.Een aanrader !
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
servo



Geregistreerd op: 15-7-2007
Berichten: 19

BerichtGeplaatst: 6 mrt 2012 19:33:18    Onderwerp:

Binnenkort maak ik nog eens een afspraakje met mijn lief pareltje.
Het is een schatje!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bart1904



Geregistreerd op: 15-1-2013
Berichten: 1
Woonplaats: Mechelen

BerichtGeplaatst: 15 jan 2013 19:51:09    Onderwerp: Contact gegevens

Ik kan alleen maar bevestigen wat iedereen hier vermeld ... Een date met Pareltje is hemels ...

Ik ben spijtig genoeg haar contact gegevens kwijt, kan iemand mij haar e-mail adres en/of tel nummer bezorgen zodanig dat ik met haar nog eens contact kan opnemen ...

Alvast bedankt op voorhand!

Grtz
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls