Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

channy

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
biker



Geregistreerd op: 2-6-2007
Berichten: 20
Woonplaats: belgie

BerichtGeplaatst: 30 aug 2010 18:10:17    Onderwerp: channy

bij channy geweest een toffe dame die weet wat je wilt , als je van stomende sex houd dan ben je aan het goede adres , weet wat pijpen is , als je iets meer wil dan ..., wie in de tijd bij anja in brugge geweest is weet zeker wat ik bedoeld, maar anja kan daar nog niet aantippen , als is er zeer net wasje voor af en na.Channy als je dit leest bedankt voor het heerlijk moment
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
loveblowjob



Geregistreerd op: 25-5-2012
Berichten: 5

BerichtGeplaatst: 5 jun 2012 07:40:04    Onderwerp:

Very Happy hoi channy altijd een leuke tijd gehad bij jou, je weet hoe je iemand in de wolken krijgt, ik kom zeker terug Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
mike m



Geregistreerd op: 22-5-2012
Berichten: 20
Woonplaats: west-vlaanderen

BerichtGeplaatst: 9 jun 2012 15:03:44    Onderwerp: Channy

Doordat ik maar geen antwoord kreeg van Loesje, het dan maar geprobeerd bij Channy. Ik moest toch in Brugge zijn en had nog enkele leuke herinneringen aan haar ook Very Happy
Toen ik opbelde voor de afspraak, vertelde ze me dat ze mijn stem herkende; maar er niet echt een gezicht kon op plakken; lachend repliceerde ik nog, dan ga ja wat moeten goed maken se .. en dit is ook gebeurd.
Toen ze de deur opende van haar appartementje zei ze het dat ze me wel dadelijk voorstelde, maar had niet gedacht me ook ooit terug te zien. Dit leek me een leuk complimentje.
Channy was nog niets veranderd en dit moet toch een groot jaar geweest zijn toen ik er voor het laatst was. Channy is inderdaad niet de jongste, maar haar lichaam is nog wel helemaal strak en top en ze straalde nog steeds pure sex uit. Ik werd binnen gelaten ze had als toen een sexy open kleedje aan met een kwart-cup behaatje, waar haar kleine borstjes in opgesloten zaten maar haar grote harde tepels naar voren priemden, verder geile nylons en hoge hakjes.
De kamer; nog steeds dezelfde met het grote bed, haar love swing nog steeds met kettingen aan het plafond bevestigd, verder de salontafel en de zetel waar ik mocht plaats nemen voor het nuttigen van een welkomst drankje. Channy zat op de salontafel voor me en we vertelden wat. Toen ze plots op mijn schoot kwam zitten en ze overvloedig begon te tongzoenen. We streelden elkaar en begonnen elkaar lichaam te ontdekken. Ze wreef over mijn jeans waar mijn penis duwde om vrijgelaten te worden. Mijn handen streelden haar rug, en vonden de sluiting van haar bh-tje, waar ik eindelijk haar borstjes mocht bevrijden en ik aan die harde tepels mocht sabbelen.
Mijn handen gleden naar beneden en gewillig deed ze haar beentjes uit elkaar waar ik geen stukje stof opmerkte. Ze stond recht en draaide haar kontje naar me toe, sloeg haar kleedje wat omhoog, spreidde haar beentjes en gelijk verdween mijn vinger gelijk in haar poesje. Het duurde niet lang voor ze haar eerste orgasme kreeg. Tongzoend gingen we naar de badkamer.
Eens terug in de living ging het feest verder, wat een geil vke is me dat, van het bed naar haar swing en omgekeerd, ze moet toch een 4-tal keer klaar gekomen zijn voordat ik mijn eerste lading in haar mondje liet verdwijnen.
En nog was Channy niet tevreden want ik was nog niet terug op mijn positieven of ze pijpte hem gewoon weer stijf. Haar dan genomen op in verschillende standjes waar ze me steeds aanmoedigde om maar te blijven stoten en geëindigd in een 69-ke waar we beiden voldaan nog eens klaar kwamen.
Toen we terug aangekleed in de woonkamer nog wat zaten na te praten wist ze me te vertellen dat ze niet veel klantjes neemt, dat ze zelf nog wil genieten en niet vlug nieuwe aanvaard.
Toen ik vertrok vroeg ze me of het nu weer zo lang zou duren. Nagenietend in de auto was ik maar des te blij dat ik me gelukkig mocht prijzen dat ze mijn stem toch herkend had Very Happy

Mvg

Mike m
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
peter ken



Geregistreerd op: 4-6-2012
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 9 jun 2012 22:50:33    Onderwerp: channy

Heeft ondertussen de kamer veranderd naar een andere plaats, dus het moet toch al zo'n 2 maand geleden zijn dat mike m er geweest is, salon en plaats van het bed zijn nu op 2 verschillende plaatsen Smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls