Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Natali (33 jaar, 55 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
66%
 66%  [ 6 ]
Heel Goed
11%
 11%  [ 1 ]
Gemiddeld, gewoon goed
22%
 22%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 25 mei 2011 17:48:43    Onderwerp: Natali (33 jaar, 55 kg, Blond)

Natali [33 jaar, 164 cm, 55 kg]

Natali
  - Lief en zacht
  - Verwend graag
  - en ik hou van zeer veel van sex

Klik hier voor meer informatie over Natali op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
biker02



Geregistreerd op: 8-9-2011
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 23 jan 2012 21:28:26    Onderwerp: natali kortrijk

iemand ervaring met deze dame?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
biker02



Geregistreerd op: 8-9-2011
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 6 feb 2012 23:21:55    Onderwerp:

niemand ervaring met deze dame?
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
ikzelf



Geregistreerd op: 11-9-2012
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 11 sep 2012 00:35:59    Onderwerp:

enkele maanden geleden afgesproken...kwam bijna 45 min. te laat (zonder verdere uitleg) Meerdere keren klaarkomen staat in haar profiel, maar een derde keer is bijbetalen... nogal snel afgehandeld...mij ziet ze niet meer terug!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
driessens



Geregistreerd op: 3-12-2013
Berichten: 9

BerichtGeplaatst: 6 dec 2013 10:58:44    Onderwerp:

vriendelijk, maar de foto van haar gezicht klopt niet de andere wel, jammer ze adverteerd meerdere malen klaarkomen, na 5 keer stoten wast al over voor mijn geld haha
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
tim tim



Geregistreerd op: 11-12-2013
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: 11 dec 2013 14:32:12    Onderwerp: lekker beestje

Ben terug geweest bij natali dit is een aanrader ,heerlijk klasse dame en zeer lief alsook een leeuwin in bed ,ze kent de kneepjes van het vak en pijpen amai die kent dit hoor .Ze heeft een zeer mooi lichaam zoals op foto alsook haar gezicht klopt wel volgens foto ,das wel een super hete vrouw zo een sappig poesje heb ik nooit gehad .Zoals ik hier lees 5 keer stoten was het er al denk dat je niet veel gewoon bent e dat lig wel aan u zelf als u na 5 keer stoten klaarkomt een vrouwke zal daar ook niet veel aan hebben van genot of wel ??? wat ik weet dat meerdere keren klaarkomen inbegrepen is in een uur en ze geniet er echt van dus bijbetalen om meerdere keren klaar komen is zo niet ,ja zoals ik lees 3 keer tot 10 keer klaarkomen ik denk dat jij enkel gaat voor te spuiten ik niet ik wil genieten in alles of ben jij zoals een hondje enkel spuiten en nog maar spuiten ale man ge gaat toch voor te genieten en ook proberen da vrouwke te laten genieten of ni ??? of denk je alleen wat er kan uitkomen in korte tijd ha ha ha

Nu ik ga alvast terug het is een lekker beestje .
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
karl der wanderer



Geregistreerd op: 29-5-2013
Berichten: 38

BerichtGeplaatst: 22 apr 2014 13:27:37    Onderwerp:

nette locatie, N kwam verzorgd en vriendelijk over, aangename verschijning ; qua service relatief goed, voor mij persoonlijk niet slecht te noemen, normale prijsklasse (150/u); op zich voor mij matig tot goede ervaring,
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls