Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

myriam (54 jaar, 52 kg, Bruin)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
0%
 0%  [ 0 ]
Heel Goed
60%
 60%  [ 3 ]
Gemiddeld, gewoon goed
40%
 40%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 5

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin

BerichtGeplaatst: 7 aug 2011 11:44:13    Onderwerp: myriam (54 jaar, 52 kg, Bruin)

myriam [54 jaar, 161 cm, 52 kg]

myriam
  - speels
  - sociaal
  - discreet

Klik hier voor meer informatie over myriam op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
hmtk

BerichtGeplaatst: 27 okt 2011 14:21:52    Onderwerp:

Is er al iemand bij Myriam geweest? Aan de telefoon klinkt ze in ieder geval vriendelijk Smile
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
R350

BerichtGeplaatst: 17 nov 2011 22:36:28    Onderwerp:

ben onlangs bij myriam langs geweest moet zeggen is goed meegevallen heb gekozen voor een half uur 80 € betaald, eens op de kamer kleding uit gedaan en op bed gaan liggen
ze heeft me eerst gepijpt was goed heb haar na een tijdje gestopt om niet direct klaar te komen , heb haar dan gebeft en gevingerd zij is toen de eerste maal klaargekomen , heb haar dan geneukt en zij is dan een tweede keer klaar gekomen toen ik dan probeerde om haar nog eens te laten komen zij ze mij dat het niet meer zou lukken maar niet veel later ben ik dan klaar gekomen , was een zeer leuke ervaring ( een aanrader )
Naar boven
hmtk

BerichtGeplaatst: 11 jan 2012 17:24:13    Onderwerp:

Ik ben vorige week bij haar geweest en ga zeker terug. Sympathieke dame, ze ziet er goed uit. Ze pijpt heel zalig en heeft nog een lekker strak kutje waar ik mijn zaad in gespoten heb. Spijtig genoeg had ik maar weinig tijd maar ik ga zeker eens terug voor een uurtje.
Naar boven
sexlover1963

BerichtGeplaatst: 10 feb 2012 18:15:28    Onderwerp: toffe dame

Ik heb verleden week een date gehad,en het is een lieve dame,pijpt lekker en heeft een strak kutje om te neuken.Is goed in haar vak.Ik ga zeker terug.
Naar boven
hmtk

BerichtGeplaatst: 27 mrt 2012 17:11:33    Onderwerp:

Inderdaad een lekker ding. Spijtig dat ze geen trio of gangbang doet.
Naar boven
fmikke

BerichtGeplaatst: 10 aug 2012 12:15:06    Onderwerp: recent afspraakje

iemand recent nog afgesproken met deze dame?
wat zijn de prijzen

fmikke
Naar boven
iamrealandalone

BerichtGeplaatst: 9 mrt 2013 23:42:10    Onderwerp:

Zalig lichaam zo te zien, ik overweeg om een afspraakje te maken !
Naar boven
snoepertje

BerichtGeplaatst: 11 mrt 2013 15:25:14    Onderwerp:

Hoeveel heeft dit lekkers gekost?
Naar boven
iamrealandalone

BerichtGeplaatst: 11 mrt 2013 22:57:52    Onderwerp:

Ik heb haar gemaild en wacht nog op antwoord ... dat klaarkomen in, daar heb ik wel een beetje een dubbel gevoel bij eigenlijk !!!!

Maar aangezien ik val op dames ouder dan mezelf en dit zeker het geval is en zei ook nog een indrukwekkend lichaam heeft en ik kick op kontjes is dit wel iets voor mij ...

Wel benieuwd naar haar prijzen ... als het goed is en ik wil een paar keer gaan dan lopen de kosten aardig op als je bv 300 euro per 2 uur of uur betaald natuurlijk.
Naar boven
hmtk

BerichtGeplaatst: 12 mrt 2013 00:15:13    Onderwerp:

Voor prijzen moet je haar zelf vragen he maar ze is schappelijk.
Naar boven
schaatser

BerichtGeplaatst: 17 jan 2014 17:41:19    Onderwerp:

Ik heb onlangs ook eens een afspraak gemaakt met Myriam. Aan de telefoon klonk alles heel goed, dus heb ik besloten om haar maar eens op te zoeken.
Vriendelijke ontvangst, drankje aangeboden gekregen en vervolgens eerst even wat bijpraten in de living. Myriam bleek in ieder geval niet gehaast te zijn, want we hebben daar zeker meer dan een uur gezeten terwijl zij bezig was met de laptop, haar twee GSM-en en de sigaretjes. Wat mij betreft, geen probleem, want ik had toch tijd in overvloed. Tenslotte zijn we dan toch naar de kamer vetrokken. Snel beiden uit de kleren, rondje via de badkamer en dan het bed op. Tot zover was alles nog redelijk. Maar daarna was het niet zo denderend meer. Ik lag ruggelings, Myriam lag dwars over me heen om me te pijpen. Maar ze had zich zodanig gelegd dat ik nergens bij kon. Het pijpen was redelijk. Na een tijdje draaide ze zich van me af, legde zich op de rug en spreidde de benen. Dus deed ik wat er van me verwacht werd en neukte haar. Maar dat neuken, wat mij betreft stelde het niet veel voor. Myriam lag daar heel gelaten, waarschijnlijk enkel denkend aan koning en vaderland. Geen spoortje van activiteit te bespeuren bij haar. Eenmaal ik klaargekomen was wipte ze het bed uit, vroeg ze me of ik nog langs de badkamer wou gaan en verdween onmiddellijk.
Ik ging me dus even opfrissen, maar toen ik uit de badkamer kwam stond Myriam al weer aangekleed en maakte helemaal geen aanstalten voor een tweede rondje. Ik heb me dan maar aangekleed en ben ook vertrokken. Ik had geboekt voor een uurtje, maar na de eerste ronde, na een half uurtje was het voor Myriam blijkbaar uit.
Kortom, wat mij betreft, de minste ervaring die ik in mijn wandelcarrière ooit beleefde. Van enig risico op herhaling is er hier voor mij helemaal geen sprake.
Naar boven
hmtk

BerichtGeplaatst: 15 apr 2016 13:52:27    Onderwerp:

Hey Myriam, geen intiem zonder meer?
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: