Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

chatten zonder cam

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
lucie



Geregistreerd op: 14-10-2009
Berichten: 5
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: 5 apr 2010 12:08:30    Onderwerp: chatten zonder cam

wat vinden jullie over hier een chatmogelijkheid te maken zonder een cam te gebruiken. ok, er zullen waarschijnlijk wel fakers zich met amuseren maar als er een beveiliging is dat alleen leden van deernes kunnen chatten en bv hun naam registreren zal dat wel lukken.
ik vind het té om je helemaal bloot te geven op een cam, ze hebben je profiel met foto's dus hebben toch een idee hoe je eruit ziet.
Is het iemand met me eens of vinden jullie alleen met cam een beter idee?
Lucie
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht MSN Messenger
REBECCA



Geregistreerd op: 12-1-2009
Berichten: 22

BerichtGeplaatst: 11 apr 2010 11:59:40    Onderwerp:

ik denk dat het een goed idee is , ik chat zelf bijna dagelijks , das ook zonder cam want daar ben ik absoluut niet voor te vinden,
en doordat je lid moet zijn van de site om toegang tot de chat te hebben is het er nooit erg druk en meestal een vast groepje, héél gezellig,
mijn stem heb je alvast!! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
lucie



Geregistreerd op: 14-10-2009
Berichten: 5
Woonplaats: antwerpen

BerichtGeplaatst: 11 apr 2010 17:05:17    Onderwerp: chatten zonder cam

dank je rebecca, dat bedoel ik ook, vind heel het cam-gedoe erover, ik begrijp niet wat vrouwen daaraan hebben. en zo kunnen we onder mekaar ook tips of "waarschuwingen" uitwisselen over bepaalde klanten die je liever niet in huis hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Deernes.com - gebruik van de website Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls