Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

jaja:-)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Moppen, humor, en toogpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Veronique



Geregistreerd op: 30-10-2007
Berichten: 2
Woonplaats: Antwerpen

BerichtGeplaatst: 31 okt 2007 23:50:36    Onderwerp: jaja:-)

Een blinde en een kreupele wandelen door het centrum van antwerpen, uiterst moeizaam, want de kreupele geraakt amper vooruit, en de blinde loopt overal tegen...

De blinde zegt tegen de kreupele, spring op mijn schouders en wijs me de weg, zo gaat het vlugger...

Even later zegt de blinde, we passeren een bakker, zegt de kreupele "hoe weet je dat ?"...Da ruik ik zegt de blinde.

Nog even later zegt de blinde, we komen voorbij een viskraam, zegt de kreupele "tof hoe ge da allemaal ruikt..."

Later komen ze terecht in het antwerps schipperskwartier...

Jaja zegt de blinde, nu passeren we vast de raamprostitutie, zegt de kreupele "amai en gij kunt da zo allemaal ruiken ?", ...Neje zegt den blinde...da voel ik in mijne nek...
_________________
Het leven is als een penis: keihard en soms véél te kort:)
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
lekkerteddy



Geregistreerd op: 22-7-2010
Berichten: 7

BerichtGeplaatst: 9 sep 2010 17:25:23    Onderwerp:

haha da's een goeie Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Moppen, humor, en toogpraat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls