Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe gaat het in zijn werk in een FKK of Saunaclub

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Buitenlandse ervaringen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
zeppos58



Geregistreerd op: 8-3-2008
Berichten: 8

BerichtGeplaatst: 15 mrt 2008 22:37:02    Onderwerp: Hoe gaat het in zijn werk in een FKK of Saunaclub

Blijkbaar zijn er toch nog die het systeem niet kennen kijk maar op t het in een FKK of Saunaclub
Daarom wil ik het nog een keer kort uitleggen.

Een FKK odf Saunaclub bezoek is een daguitstap (of halve dag)
De meesten openen om 11 u (13 u in WE) en sluiten om 01uur ('s nachts)
Inkom meestal 50€ (yin Yang tijdelijk 35 tot 15u)
Je blijft er zo lang je wil.
Inbegrepen zijn.
Frisdranken en bier.
Whirlpool
Sauna
Kamergebruik
Douche
eventueel ook gebruik van zwembad, ligweide (indien deze aanwezig)

Prijsafspraken 50 € voor eerste 1/2u 25 € voor volgende derde 1/2uur hangt van club af soms terug 50 soms 25
Info op site van de clubs of op het forum.
Meestal inbegrepen in de prijs PZC TZ NMC BEFFEN (toch steeds afspreken voor je naar kamer trekt)
Vrouwen lopen in lingerie (soms toples) of naakt (FKK)
Mannen dragen slippers en badjas van het huis of in FKK binden ze een handoek rond.
In sommige clubs zullen vrouwen "jagen" in anderen is ze dat verboden.
Het damesaantal is meestal groot 20 tot 40 in Golden Time soms meer dan 100.
Dames zijn meestal ook jong en EX OOSTBLOK , service overwegend goed, (voor zij die van ouder houden, die zijn er ook)
Dames werken zelfstandig en dragen NIETS af aan de club, ze betalen net als de mannen wel inkom.

Deze Clubs zijn vooral in DUITSLAND te vinden (Villa Vertigo, Living Room, Planet Happy garden, Golden Time, Babylon, bernds...) en ééntje in Nedeland (YinYang)

Vergelijk deze clubs nooit met een Privé, het is niet te vergelijken. Met niets.
Je bent er voor, of je vindt het maar niets.
Persoonlijk vind ik het de beste manier van wandelen, maar je moet er tijd voor uittrekken.
Als ik die tijd niet heb ga ik ook naar een "GOEIE" en/of "EERLIJKE" privé
Maar meestal kan ik wel tijd maken
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Buitenlandse ervaringen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls