Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

belle de jour (63 jaar, 59 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé Wallonië
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
55%
 55%  [ 5 ]
Heel Goed
44%
 44%  [ 4 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Matig
0%
 0%  [ 0 ]
Zeer Slecht
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 9

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 9 apr 2008 11:29:51    Onderwerp: belle de jour (63 jaar, 59 kg, Blond)

belle de jour [63 jaar, 165 cm, 59 kg]

belle de jour
  - Een Sexy...sexagenaire!
  - Klasse Temperamentvol
  - Ook voor senioren tot 77 j

Klik hier voor meer informatie over belle de jour op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
slutfucker



Geregistreerd op: 9-4-2008
Berichten: 1
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: 9 apr 2008 15:05:32    Onderwerp: belle de jour

Al paar keer afgesproken met deze superslet. Voor wie van echte mature dames houdt is dit een aanrader. 150 €/u all in. Diep tongzoenen. pijpt en slikt gewoon alles door. En ze is zelf verslaafd aan sex en lullen. Als de nodige klik er is, veel mogelijk. Zelfs zonder. Maar ze kiest haar klanten zelf uit. Ik ga zeker nog eens terug
_________________
steeds op zoek naar echte sletten
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
glamo



Geregistreerd op: 7-6-2007
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: 10 apr 2008 09:49:02    Onderwerp:

mmmmhhhh Razz Razz
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
matthi



Geregistreerd op: 23-8-2009
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 23 aug 2009 20:08:26    Onderwerp:

Heb ondertussen ook al enkele malen met deze dame afgesproken. Ik vind het zeker een aanrader voor al wie op mature valt.
Het is een klassevolle dame die je waar voor je geld geeft. Ze heeft ook nog een heel mooi figuur voor haar leeftijd.
Mij ziet ze zeker nog terug!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
glamo



Geregistreerd op: 7-6-2007
Berichten: 113

BerichtGeplaatst: 24 aug 2009 12:18:19    Onderwerp:

een beetje te ver voor mij! jammer Crying or Very sad
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 25 jul 2010 17:53:16    Onderwerp:

Na lange tijd reeds zin te hebben gehad om Marianne eens te bezoeken heb ik dan uiteindelijk de telefoon genomen en een afspraakje gemaakt. Gelijk gekozen voor een triootje met haar vriendin. Op het afgesproken uur aan het hotelletje in Luik. Afspraak zeer correct verlopen. Op de kamer onmiddellijk begroet met een heerlijke tongzoen met zijn drieën. Snel over naar het uit de kleren en met zijn allen het bed op in ons blootje. Alles verloopt spontaan, zoenen, strelen, likken, vingeren en al de rest. Het is een echte trio wat je met deze dametjes meemaakt. Ze waren niet alleen met mij bezig, maar ook met elkaar. Heerlijk om dei geile meiden bezig te zien, terwijl ze jou ook niet vergeten.
Dan zijn ze met zij beiden aan het pijpen terwijl ze elkaars kutje vingeren. Alle mogelijke combinaties zijn de revue gepasseerd. En tenslotte wil het pikje in een kutje verdwijnen. Geen probleem, er zijn er twee voorhanden en je kan gerust van de ene naar de andere overwippen. Ze laten zich gewillig gebruiken, en vergeten niet zelf actief mee te doen. Ik heb hen beiden heerlijk geneukt, eerst in de vriendin klaar gekomen. Even later wanneer ik weer stijf was, wat met de hulp van beiden vrij vlug ging, overgegaan naar de tweede ronde. Weer de twee kutjes geneukt en uiteindelijk ervoor gezorgd dat ik in Marianne klaarkwam.
Ik heb van mijn uitstapje naar Luik zeer genoten. Het hotelletje dat Marianne zelf reserveert was wel in orde. Aangename en zuivere kamer. Alleen stond de radio wat hard naar mijn mening. Het is een systeem van het hotel, en ik kon niet onmiddellijk de volumeknop vinden. In het midden van het spel ga ik dat niet onderbreken om dei knop te vinden.
Wat de dames betreft, wat je hier op de site ziet aan foto's is wat je ter plaatse aangeboden krijgt. Geen verrassingen. De vriendin van Marianne is wel een heel slank, mager zelf, vrouwtje. Uiterlijk is ze toch wel in orde.
Beiden komen hun beloftes na en geven je een aangenaam verblijf bij hen. Ondanks de afstand, driehonderd km heen en terug, toch wel voor herhaling vatbaar.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bart741



Geregistreerd op: 7-4-2011
Berichten: 98

BerichtGeplaatst: 26 apr 2011 15:02:15    Onderwerp:

Wat een vrouw, blijf er al jaren van watertanden, 63 ken veel dames die 36 zijn en nog half niet kunnen tippen aan deze vrouw. Jammer genoeg is het wat te ver voor mij anders was ik een hele goede klant geweest bij deze dame Embarassed
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
koppel36x26



Geregistreerd op: 8-1-2011
Berichten: 1
Woonplaats: vlaams brabant

BerichtGeplaatst: 9 jun 2011 12:52:36    Onderwerp: hey , bedankt

tijdje terug met haar afgesproken , eerst had ik wat twijfels omdat ze intiem zonder deed , wou ook eerst een trio doen , maar uiteindelijk toch niet gedaan .
heb dan met haar alleen afgesproken , ze ontving me zoals gevraagd heel sexy gekleed , en ja dat maakte mij natuurlijk al wild , we hadden ons eerst same ngewassen enzo en hoewel ik er niet zo gerust op was op dat zonder condoom gedoe heb ik haar eerst wat gebeft , haar kutje rook niet vies en ja dat overtuigde mij . heb haar dan zonder condoom genomen en ja omdat we dan toch zo leu kbezig waren heb ik voor het eerst anaal gedaan met haar , ze is echt de beste , mij ziet ze nog zeker terug !
_________________
wij voor de betere trio ! voetjes zijn ook altijd leuk !
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
bart741



Geregistreerd op: 7-4-2011
Berichten: 98

BerichtGeplaatst: 22 okt 2011 18:56:44    Onderwerp:

@koppel vroeg ze u dan ook om eerst een hiv attest voor te leggen voor jullie begonnen te seksen.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
remcov29



Geregistreerd op: 11-1-2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 11 jan 2012 18:03:50    Onderwerp:

vandaag met deze dame afgesproken. In 1 woord geweldig. Werd geweldig ontvangen, ze stelt je direct op je gemak.
Heb heerlijk kunnen genieten, pijpen strelen, neuken beffen massage alles gewoon geweldig.

Ga zeker er nog eens heen.

Een aanrader voor een ieder
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Bjorntje36



Geregistreerd op: 18-2-2013
Berichten: 14

BerichtGeplaatst: 18 feb 2013 02:47:49    Onderwerp:

Ben tijdje geleden langsgekomen. Dankje voor de zeer fijne tijd! Heb er echt van genoten toen!! ik kom zeker nog eens terug, je bent een klassedame!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 15 aug 2023 10:40:25    Onderwerp:

We zijn nu 2023 en Belledejour (Marianne) is intussen± 74 jaar.
Nog steeds ontvangt ze in Luik op hotel, en aan haar service is nog niks verandert.
Dus bezoek ik haar nog enkele keren per jaar en geniet dan telkenmale volop van deze heerlijke vrouw.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
schaatser



Geregistreerd op: 6-6-2010
Berichten: 37

BerichtGeplaatst: 15 aug 2023 10:42:10    Onderwerp:

We zijn nu 2023 en Marianne is intussen± 74 jaar.
Nog steeds ontvangt ze in Luik op hotel, en aan haar service is nog niks verandert. Dus bezoek ik haar nog enkele keren per jaar en geniet dan telkenmale volop van deze heerlijke vrouw.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé Wallonië Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls