Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Natascha - Vingerlingstraat SKW

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
sukehashi



Geregistreerd op: 19-5-2007
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 19 mei 2007 12:44:24    Onderwerp: Natascha - Vingerlingstraat SKW

Aan mij blijkbaar de eer om het eerste bericht te plaatsten;

Vandaag normaal naar Linkeroever willen gaan om Valerie van Prive4u eens te proberen. Het is er door uitgelopen werk helaas niet meer van gekomen. 's Avonds dan toch maar is een wandelingetje gemaakt door het Schipperskwartier. Er zat een mooi aanbod bij elkaar. Na een paar rondjes mijn ogen laten vallen voor een exotische, helaas even getwijfeleld en iemand was er al mee gaan lopen. Crying or Very sad Doch viel het blondje ernaast me op. Ze lachte vriendelijk en ik was verkocht. Eens binnen bleek ze Russische te zijn, 25 jaar en heet ze Natascha. Ze heeft een normale lichaamsbouw met naar mijn ogen een uitgezakte kont. Viel me op toen ik erachter liep naar het kamertje achterin. Ze heeft nog wel naturel borsten, van die traanvormige B'tjes. In ieder geval, 50 betaald voor suck, fuck & positions. Pijpte me lekker lang, wat ze best goed kon en daarna in de reguliere posities waarbij ze me wel heel erg lekker bereed in amazone. Uiteindelijk weer op zijn hondjes afgemaakt waarbij ze lekker zachtjes in mijn ballen neep. Al bij al, geen topper, maar was niet teleurgesteld. De exotische ernaast wil ik toch erg graag proberen de volgende keer, is toch al lang geleden dat ik nog exotisch heb geprobeerd . Natascha zelf zit er vaak van 21u00 tot 07u00. In het middelste raampje schuin tegenover de sexshop in de Vingerlingsstraat.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Raamprostitutie in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls