Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

bezoekje aan Greta

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
corvette2



Geregistreerd op: 23-4-2008
Berichten: 8
Woonplaats: GENT

BerichtGeplaatst: 10 jan 2019 15:11:03    Onderwerp: bezoekje aan Greta

onlangs bij Greta geweest , bij binnenkomst onmiddellijk een tongzoen , een specialiteit van haar , zoent als de beste , nadien op de kamer , pijpen deepthroath , echt helemaal tot in haar keel , op bed , condoompje om en zij bereed me als een furie , mooie grote borsten om in te knijpen , omgekeerd bereden , fantastisch zicht op haar kontgaatje dat ik ook lekker diep kon vingeren , condoom af en dan pijpbeurt tot ik in haar keel klaarkwam , een massage gekregen , terug stijfgepijpt , op z'n hondjes , eerst kutje nadien in kontje , Greta op haar buik gaan liggen zodat ik hard kon stoten in haar kontje en terug heerlijk klaargekomen ; douchje genomen en heel tevreden terug weg , tot heel binnenkort Greetje , bij jou krijg je echt waar voor je geld !!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht AIM naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Antwerpen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls