Het Forum van Deernes.com

HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

sofie (35 jaar, 60 kg, Donkerblond)

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
0%
 0%  [ 0 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin

BerichtGeplaatst: 14 jul 2020 15:03:22    Onderwerp: sofie (35 jaar, 60 kg, Donkerblond)

sofie [35 jaar, 160 cm, 60 kg]

sofie
  - lief
  - zacht
  - speels

Klik hier voor meer informatie over sofie op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
VVD917

BerichtGeplaatst: 25 jul 2020 16:55:58    Onderwerp:

Er zijn overal in elke sector rotte appels maar Sofie zit hier in de top 3, zonder meer de grootste oplichterij die er is!!

Ik zou niet weten wie haar zou willen bezoeken met een tarief van 200€ per uur (gelukkig was dat bij mij alvast niet het geval) maar ga toch mijn ervaring van een paar jaar geleden delen.

Ik belde haar op en klonk allemaal goed dus maakte ik een afspraakje. Het moment van de afspraak; ontvangst was hartelijk en ik kwam dan ook een mooi ingerichte kamer binnen. Ze wist dat ik enkel kwam voor een massage maar toch werden alle mogelijkheden voorgesteld maar de prijzen waren vér boven het normale. Dat was dus de eerste rode vlag.
Door het feit dat ik een mooi ingerichte kamer voor mij zag en een massagatafel had ik toch geopteerd voor een uur. Maar dat bleek dus een serieuze misser te zijn en wat ik toen mocht ervaren was zo beneden alle peil
- bij de achterkant; ze goot wat olie over mijn rug, wreef hooguit twee minuten met haar borsten de olie wat uit en wreef de olie vervolgens weer weg om dan aan te geven dat ik me mocht omdraaien. WTF?!
- bij de voorkant; idem dito, na hooguit twee minuten ging ze tussen mijn benen zitten om mijn penis hard te krijgen en vervolgens als een gek te keer te gaan om me naar een hoogtepunt te brengen. Ik kon even bekomen toen ik vroeg om het wat rustiger aan te doen waarbij ze stopte, maar zodra mijn hoofd terug neerlag gooide ze het terug in 6de versnelling. Het hoogtepunt volgde snel want ze bewerkte dan ook nog alleen maar de eikel...

Olie werd daarna weggewreven en dan gaf ze aan dat ik me mocht verfrissen en al mijn tijd mocht nemen hiervoor, tja

Een nieuw genre van oplichterij in mijn ogen, eentje waarbij pas duidelijk wordt op de massagetafel dat niet ontspanning centraal staat maar geldklopperij. Mijn bezoek inclusief opfrissen kwam uit op 18 minuten.

Wegblijven ten alle koste. Voor andere negatieve ervaringen, zie ander forum.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
padvinder

BerichtGeplaatst: 28 jul 2020 23:24:17    Onderwerp:

grootste oplichtster in de sector die ik al tegengekomen heb. 150 euro betaald voor 20 min, tijd van binnenkomen tot aan de straatkant....
Enkel wat getrek, meer niet.
Mooie verbouwing van de fermette die moet betaald worden , liefst zo vlug mogelijk met zo weinig mogelijk werk.......
Te mijden dame !!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: