Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Veel ouder dan op foto... en hygiene -10

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tim1980123



Geregistreerd op: 14-12-2022
Berichten: 1
Woonplaats: Bornem

BerichtGeplaatst: 14 dec 2022 16:15:53    Onderwerp: Veel ouder dan op foto... en hygiene -10

Vandaag ging ik naar Sophie, die hier ook onder Jessy69 adverteert. Viel me dat tegen... Vanaf je binnenstapt komt een walm van sigarettengeur op je af. Zelf ruikt ze niet fris, als ze praat tegen jou is het ook al sigaret dat je ruikt. haar tandjes hebben ook de beste tijd gehad denk ik. Als niet roker is dat eerder storend. Ze is niet vriendelijk ook toen ik zei dat ik ging passen voor de date, omwille van de sigarettengeur -en rook in de kamer. Promoot ook neuken zonder condoom... Toen ik ook zei dat ik met wilde "moest ik maar zelf condooms gaan halen"

Naderhand kreeg ik berichten als "ga je moeder neuken" enz... Eerder te mijden... Haar foto die ze gebruikt is er eentje uit de oude doos... Op het profiel van Jessy69 zie je enkel haar borsten, die in realiteit bijna tot aan haar navel hangen en er echt niet apetijtelijk uitzien...

VERMIJDBAAR!!!
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls