Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Fantastische ervaring!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
kingpin78



Geregistreerd op: 2-2-2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 17 mei 2012 01:19:21    Onderwerp: Fantastische ervaring!!

Ik ben gisteren bij deze dame langsgeweest. Ik moet zeggen dat ik heel zenuwachtig was. Het is niet van mijn gewoonte om bij een dvp te gaan en al zeker niet in de zogenaamde 'rosse buurt'; heb ik nog geen ervaring mee en wist niet wat ik kon verwachten. Nu moet ik zeggen, deze dame kan je echt op je gemak stellen! Ze deed de deur open met een enthousiate 'hallo' en een stralende lach. Dat deed me toch al een beetje kalmeren. We hebben even kennisgemaakt, ons uitgekleed en wat opgefrist. Deze dame is zeer hygienisch en vroeg me dan ook hetzelfde te doen wat ik natuurlijk niet weigerde. Daarna vroeg ze me te gaan liggen waarna ze met haar volledig lichaam op mij kwam. Niet nodig om te zeggen dat ik volledig opgewonden werd hierdoor. Ze vroeg of ik er een bezwaar tegen had moest ze me kussen. Natuurlijk zei ik dat dit niet zo was en man, wat kust ze fantastisch! Ik vroeg haar of ze het niet zag zitten om me toch zonder condoom te pijpen maar ze weigerde. Ze legde uit dat ze dit een te groot risico vond en dit op professioneel vlak absoluut niet deed, wat ik ook respecteerde. Pijpen met condoom dan maar, wat zeker niet slecht was! Deze dame kan er wat van! Na 5 minuten pijpplezier kwam ze bovenop me zitten. Niet lang daarna wou ik haar doggy nemen wat voor een spetterende ontlading zorgde! Na even uit te rusten vroeg ze of ik me nog even wou opfrissen wat ze zelf ook deed. Daarna wenste ze me nog een fijne dag en hopelijk tot vlug. Nou, ik weet het wel hoor, mij ziet ze zeker terug! Een ECHTE AANRADER! Cool Cool
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Oost-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls