Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

dank

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
NYLONSLAAF



Geregistreerd op: 29-8-2012
Berichten: 1

BerichtGeplaatst: 29 aug 2012 02:53:09    Onderwerp: dank

Meesteres,

Een beetje zenuwachtig begaf ik mij op het afgesproken uur naar de studio.
Toen de deur openging zag ik een mooie Meesters die me direct op m'n gemak stelde.
Ik mocht Haar volgen waar ik me wat kon verfrissen.
Daarna moest ik op mijn knieen op de Meesteres wachten.
Al vlug werden m'n handen vastgemaakt en werden deze getakeld waarbij de Meesteres m'n rug en achterwerk lichtjes "opwarmde".
Toen werd ik aan het kruis "gefixeerd" en kwamen de canes boven.
Een twintigtal slagen per cane die ik moest meetellen.
Daarna mocht ik op het bankje met de spijkers gaan zitten,heel pijnlijk na een caning.

Vervolgens werd ik op een bankje vastgemaakt hoofd ingetaped, klemmen op tepels en schaamstreek,kaarsvet, bastonade en nog veel meer moest ik verdragen.Het kaarsvet werd vakkundig met een ruige borstel afgeveegd en ik mocht dit op mijn knieen allemaal opkuisen.
Toen vond de Meesteres de tijd rijp om het slaafje als hond te gebruiken en tenslotte sloot ze het hondje dan op in de kooi.

Kortom een supersessie.

Dank U Meesteres
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in West-Vlaanderen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls