Het Forum van Deernes.com

 
 HelpHelp   ZoekenZoeken   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Natasha (48 jaar, 83 kg, Blond)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Limburg
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Waardering van klanten die al een afspraakje gemaakt hebben:
Uitstekend, subliem, perfect
0%
 0%  [ 0 ]
Heel Goed
0%
 0%  [ 0 ]
Gemiddeld, gewoon goed
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 0

Auteur Bericht
Deernes.com
Site Admin


Geregistreerd op: 25-4-2007
Berichten: 16777192

BerichtGeplaatst: 3 apr 2017 16:51:34    Onderwerp: Natasha (48 jaar, 83 kg, Blond)

Natasha [48 jaar, 170 cm, 83 kg]

Natasha
  - Klasse dame
  - nymfomane
  - lief respect hygiene een must discretie gewenst en geboden

Klik hier voor meer informatie over Natasha op http://www.deernes.com

Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail
mannetjexx1



Geregistreerd op: 16-12-2015
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 17 mei 2017 22:57:52    Onderwerp: Heerlijke dame

Afgesproken met Natasha2 via Deernes in de buurt van Lummen. Prachtige kamer, discrete parking. Snel even wat drankjes geregeld en toen kwam Natasha al binnen. Een mooie lieve blondine die erg lekker kan kussen, prachtige kleren, lekker ruikt, fijn geschoren, mooie nagels en lippen. Kortom precies wat ik graag zie. Na kennismaking en een eerste intense wederzijdse verkenning, lekker in de jacuzzi gekropen. Samen in bad is een heerlijke ontspannende bezigheid. We hebben fijn verder geknuffeld. Daarna verder op bed elkaar verwent. Geen gehaast maar lekker van elkaar genieten. Lekker intiem klaargekomen en daarna samen nog even kletsen, strelen en kussen. Na het verstrijken van de twee afgesproken uren, een afscheidskus gegeven. De vonk sprong werkelijk over en het afscheid duurde drie kwartier. Een hele mooie ervaring, vele mannen zijn op zoek naar die onmogelijke GFE, dit voelde echter wel zo. Geweldig, ik heb al een nieuwe afspraak genoteerd. Dus wie op zoek is naar een fijne afspraak met een klasse dame moet haar maar een contacteren.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
mannetjexx1



Geregistreerd op: 16-12-2015
Berichten: 3

BerichtGeplaatst: 31 mei 2017 09:06:38    Onderwerp: Privesauna

Deze keer heb ik in Belgisch Limburg een privesauna gehuurd. Viel me op dat er veel gelegenheden zijn. Een sauna werkt altijd ontspannend en om dat samen te doen met een mooie dame leek me een goed idee. De meeste sauna's hebben ook allerlei andere faciliteiten die een verblijf veraangenamen. We hebben afgesproken bij de sauna en zijn samen naar binnen gelopen. Na het uitkleden eerst even gaan douchen, daarna gebruik gemaakt van een privé-zwembad. in het water lekker samen geknuffeld. Ik heb haar uiteindelijk naar de rand van het bad gedragen en daar hebben we fijne sex gehad.
vervolgens genoten van de sauna (warm) en het bubbelbad, daarna nog een tweede ronde Smile. Tijdens het verblijf wat hapjes besteld en wat drankjes. Prima geregeld allemaal. De tijd vloog voorbij, ik had Natasha twee uren geboekt maar we hebben samen de drie uren saunatijd volgemaakt. Bij het afrekenen deed ze daar niet moeilijk over en bedankte me voor de afspraak.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Deernes.com : Forum forum index -> Privé in Limburg Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls